موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
150191
۲۲ فروردین ۱۳۹۷

فراخوان اولین جشنواره سراسری سرود «ترنم الهی» در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان اولین جشنواره سراسری سرود «ترنم الهی» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف انتقال مفاهیم اسلامی و دینی به نسل نوجوان با استفاده از ابزار هنر و سرود برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام محمد کریمی، رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری امروز (22 فروردین) گفت: اولین جشنواره سراسری سرود با عنوان «ترنم الهی» به میزبانی ستاد اقامه نماز استان سمنان برگزار می شود.

وی، نمایان ساختن تاثیرات نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی، به زبان هنر جمعی، ترسیم فضای کاری هنری در عرصه نماز و حمایت از ایده ها و استعدادهای خلاق و تأثیرگذار در حوزه هنر اسلامی، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه مند به رشته سرود و تلاش برای ایجاد جریان منجر به تولید آثار فاخر نمازی با استفاده از ابزار جشنواره در سطح استانی و ملی را از جمله اهداف برگزاری اولین جشنواره سراسری سرود با عنوان «ترنم الهی» برشمرد.

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، شناسایی گروه ها و هنرمندان شایسته به منظور ساماندهی، هدایت و بکارگیری آنان در همایش و اجلاسیه ها مربوط به نماز و، حضور پرنشاط تر جوانان و نوجوانان در فعالیت های گروهی مانند رشته هنری سرود و هنرهای آوایی، ایجاد رقابت سالم به منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر سرود فعال در کشور و انتقال مفاهیم اسلامی و دینی به نسل نوجوان با استفاده از ابزار هنر و سرود را از دیگر اهداف برگزاری اولین جشنواره سراسری سرود با عنوان «ترنم الهی» عنوان کرد.

حجت الاسلام کریمی ابراز کرد: نماز «جایگاه، اهمیت و تاثیرات آن در کاهش آسیب های اجتماعی و…» و فرهنگ انتظار و مهدویت از محورهای اولین جشنواره سراسری سرود با عنوان «ترنم الهی» است.

وی بابیان اینکه مهلت ثبت نام در اولین جشنواره سراسری سرود با عنوان «ترنم الهی» حداکثر تا تاریخ 30 فروردین ماه جاری است افزود: علاقه مندان برای ثبت نام باید به آدرس اینترنتی www.semnan.namaz.ir مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار