موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
149956
۲۱ فروردین ۱۳۹۷
فرماندار رشتخوار:

خیرین مدرسه ساز در رشتخوار ۲۲میلیارد تومان سرمایه گذاری کردند

فرماندار رشتخوار گفت:خیرین مدرسه ساز در رشتخوار طی سال گذشته بیش از ۲۲ میلیارد تومان به امر ساخت مدرسه برای احداث ۱۲۶ کلاس درس اهدا کردند.

به گزارش کودک پرس ، خالقداد عرب در جلسه شورای آموزش و پرورش در جمع مسئولان اظهار داشت:خیرین سرمایه های اجتماعی جامعه هستند که تاکنون ساخت نماز خانه و بحث گرمایش ۶۱ مدرسه به همت اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و همت خیرین انجام شده است.

وی با اشاره به تعهد یک و نیم میلیارد تومان جهت احداث فضای آموشی در سال جاری به شهرستان رشتخوار خاطر نشان کرد:در حال حاضر ۳۸ مدرسه این شهرستان نیازمند به باسازی دارند که یک یا علی دیگر خیرین را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار هم در این جلسه با تقدیر از خیرین مدرسه ساز خبر از ورود یک زوج جوان خیر مدرسه ساز به عرصه آموزش و پرورش گفت: حسین بهرامی و همسرشان حاج خانم معصومه چشک تفاهم نامه بنای یک باب نمازخانه و مدرسه با مساحت ۱۲۰ متر مربع را به امضا رساندند.

محمد قاسم پور خبر از شدت گرفتن مشارکت خیرین در خصوص مدرسه سازی درسنوات اخیر خبر داد و گفت:در حال حاضر رشتخوار دارای ۱۳ هزار دانش آموز و ۲ هزار فرهنگی هستند که در بیش از ۲۰۰ مدرسه تحصیل می کنند.

رشتخوار در ۲۰۰ کیلومتری مشهد مقدس بین تربت حیدریه و شهرستان مرزی خواف قرار دارد.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار