موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
149856
۲۱ فروردین ۱۳۹۷
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه:

عرصه تربیت کودک نوجوان نیازمند تخصص و خلاقیت خاص است

تاکنون دورهای مختلفی در استانهای اصفهان، سیستان و قم و سایر مراکز شهرستانها برگزار شد و این نشان دهنده اهمیت موضوع تربیت مربی در عرصه کودک ونوجوان است.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد امشب در اولین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک ونوجوان« شمیم ایمان» که در سالن غدیر همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار شد، بابیان اینکه عرصه تربیت کودک نوجوان نیازمند دقت و ظرافت خاصی است، گفت: به همین دلیل این عرصه نیازمند به تخصص و خلاقیت خاص و ویژه است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه با بیان اینکه این نمایشگاه محدود به حوزه کودک ونوجوان اما آمیخته با باورهای دینی و ارزشی وتعمیق باورهای الهی است، اظهار داشت: این آمیخته بودن به باورهای دینی باعث شد همه نتوانند در این نمایشگاه حضور یابند.

وی با بیان اینکه اولین مخاطبین نمایشگاه بر پاکنند گان و فعالین آن هستند، گفت: این برپایی نمایشگاه قطعا موجب هم فکری و هم افزایی فعالین در حوزه های مختلف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد گفت: این نمایشگاه اولین نمایشگاه است و قرار است تبدیل به دبیرخانه دائمی شود تا شاهد پویایی بیشتر باشیم.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه عنوان کرد: الان نزدیک به 40 سال از تأسیس مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان می گذرد و امروز شاهد برگزاری دوره های تربیت مربی کودک بالغ بر 150 ساعت در مراکز هستیم و این برگزاری دوره ها نشان می دهد چه قدر این موضوع مورد استقبال مبلغین در شهرستانها قرار گرفته است.

وی افزود: تاکنون دوره های مختلفی در استانهای اصفهان، سیستان و قم و سایر مراکز شهرستانها برگزار شد و این نشان دهنده اهمیت موضوع تربیت مربی در عرصه کودک ونوجوان است.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد گفت: قطعا مبلغین با حضور در دوره های تربیت مربی کودک و نوجوان در عرصه تبلیغی و ارتباط با کودک و نوجوان موفق تر خواهند شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار