149787
۲۰ فروردین ۱۳۹۷
بهزیستی

واکنش بهزیستی به انتشار فیلمی با عنوان کتک زدن وحشیانه کودکان

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان کتک زدن وحشیانه کودکان در یک آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست در جنوب کشور، سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش کودک پرس ، اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر و در آن ادعا شد که فردی در جنوب کشور اقدام به شکنجه و کتک زدن کودکان بی‌سرپرست در یک آسایشگاه کرده‌ است، انتشار این ویدئو آن هم در یک کانال تلگرامی پربازدید واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت که اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل در این باره توضیحاتی را داده است.

سید مهدی میرشاه‌ولد مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، با تاکید بر اینکه فیلم مذکور مربوط به کشور عزیزمان ایران نیست، اعلام کرد: بلافاصله بعد از انتشار این فیلم بررسی‌ها در این خصوص آغاز و مشخص شد که چنین فیلمی مربوط به ایران نبوده و هیچ ارتباطی با کودکان بی‌سرپرست ساکن در مراکز نگهداری در ایران ندارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه این فیلم مربوط به سال ۲۰۱۴ و در یک کشور عربی است و خلاف کنوانسیون حقوق کودک است، در پایان یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور با افرادی که بخواهند امنیت روانی جامعه را مخدوش کرده و با انتشار چنین تصاویری اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به زیر سوال ببرند از طریقی مجاری قانونی برخورد خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار