موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
149458
۱۸ فروردین ۱۳۹۷

عليزاده‌: بدشانسي از در و ديوار مي‌بارد

اولين اردوي آماده‌سازي تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا و قهرماني جهان به‌ پايان رسيد. مرحله بعدي اردوي تيم ملي از چهارشنبه آغاز می‌شود و اردونشينان تا 2 ارديبهشت زير نظر كادر فني تمرينات‌شان را برگزار مي‌كنند.

به گزارش کودک پرس ، با توجه به عدم حضور فرنگي‌كاران نوجوان كشورمان در مسابقات بين‌المللي تركيه با فرشاد عليزاده سرمربي تحصيلكرده و جوان تيم ملي به گفت‌وگو نشستيم كه دارنده مدال برنز جهان به خبرورزشي گفت:

* براي حضور نوجوانان در مسابقات قهرماني‌ آسيا 3 مرحله اردو و براي شركت در پيكارهاي جهاني نيز 3 اردو در تقويم فدراسيون‌ كشتي گنجانده شده است.

* مسابقات بين‌المللي جام يادگار امام (ره) و جام پيروزي تركيه براي كسب تجربه بچه‌ها را از دست داديم.

* اكثر ملي‌پوشان و نفرات مدعي و باتجربه نوجوانان به‌ دليل شرايط سني ديگر با ما نيستند. لذا با نفرات فاقد تجربه برون‌مرزي و بين‌المللي به‌ مصاف حريفان مي‌رويم.

* بعد از پايان مرحله ‌نهايي مسابقات ‌انتخابي تيم ملي چون شناخت كافي از بچه‌ها نداشتم، با حمايت دوستان عزيزي كه به‌ عنوان حامي مالي و اسپانسر به‌ ياري ما آمدند، دو مرحله اردوي آماده‌سازي 12 – 10 روزه جداگانه از تقويم فدراسيون را در هيئت‌كشتي استان تهران و مجتمع ورزشي حميد سوريان برگزار كرديم.

* اولين ‌اردوي تيم ملي در تقويم فدراسيون هفته گذشته خاتمه يافت و با كمك كادر فني تمام تلاش‌مان را به ‌كار بستيم تا ضمن برطرف كردن نواقص و ضعف‌ها، بچه‌ها را براي مبارزه با حريفان آسيايي و جهاني آماده كنيم.

* با توجه به ‌فرصت خيلي كمي كه داريم، متأسفانه از در و ديوار هم بدشانسي براي ما مي‌بارد. در طول 3 مرحله اردويي كه برگزار كرديم، همراه تمام اعضاي كادر فني تيم ملي كه همگي بزرگتر من هستند، حتي يك‌ ساعت هم به‌ منزل نرفتيم و شبانه‌روز كنار اردونشينان بوديم و در همين زمان اندك سعي كرديم بچه‌ها را از نظر فني، آمادگي جسماني، روحي و رواني به سطح خوبي برسانيم تا ان‌شاءا… در مسابقات آسيايي، جهاني و المپيك بهترين عملكرد را داشته باشند.

* آقايان حسن بابك (مدير تيم‌هاي ملي)، عبدالكريم كاكاحاجي، حسام‌الدين جعفري، بهروز حضرتي‌پور و سيامك قيطاسي واقعاً ياران ارزشمند من هستند و به همكاري با آنها افتخار مي‌كنم.

* با تغيير زمان برگزاري جام ‌يادگار امام (ره) از اسفند به خرداد، فرصت محك‌زدن نوجوانان را از دست داديم. فدراسيون ‌كشتي ‌تركيه دقيقه 90 اعلام كرد جام پيروزي به ‌جاي 15 فروردين در 7 فروردين برگزار مي‌شود! فرصتي نبود تا فدراسيون موافقت شوراي ‌برون ‌مرزي را بگيرد و اين اعزام را نيز از دست داديم.

* محمد نصرتي 85 كيلوي نوجوانان كه در مسابقات ‌جهاني سال گذشته برنز گرفت، تنها ملي‌پوش باتجربه ماست و بقيه تجربه ندارند. مجبوريم بدون تجربه بين‌المللي با مدعيان آسيايي و كسب سهميه المپيك به جنگ حريفان برويم.

* كار خيلي سختي داريم ولي مطمئن باشيد با تمام وجود مي‌جنگيم. به تك‌تك نفرات تيم ايمان دارم و به ‌رغم همه بدشانسي‌هايي كه گريبان ما را گرفته، ان‌شاءا… در آسيايي و كسب سهميه المپيك بهترين نتايج را مي‌گيريم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار