149243
۱۶ فروردین ۱۳۹۷
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

۱۳۶ هزار کودک بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد

ایلام-معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۳۶ هزار کودک بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد.

به گزارش کودک پرس ، احمد میدری در جریان سفر به شهرستان دهلران اظهار داشت: شهرستان دهلران دارای ظرفیت های بسیار خوبی در بخش کشاورزی است و مشکلات این شهرستان در بخش های مختلف پیگیری می شود.

وی گفت: بحث صادرات محصولات کشاورزی و سیمان از این شهرستان به عنوان مطالبه مسئولان شهرستان حتما در سطح کشوری پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته های مسئولان بحث استخدام نیروهای بومی شهرستان در شرکت های نفت و گاز بوده است، گفت: این مهم نیز حتما باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان مرتبط باید آمارهای موجود در این زمینه ارائه دهند.

میدری عنوان کرد: یکی از مشکلات بزرگ شهرستان دهلران بحث مسکن مهر بود که این مهم نیز توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزیر راه و شهرسازی بررسی خواهد شد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه های این وزارت خانه ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل است، گفت: بیش از ۱۳۶ هزار کودک بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد که ۲۰ هزار از این تعداد در استان سیستان و بلوچستان زندگی می کنند.

وی گفت: درصدد هستیم با همکاری بهزیستی و کمیته امداد کودکان بازمانده از تحصیل ساماندهی و تحصیل خود را ادامه دهند.

وی عنوان کرد: بحث ساماندهی کودکان کار نیز به دلیل اینکه این کودکان هم تحصیل و هم کار می کنند، نمی توان کار خاصی را برای آنها انجام داد.

 

 

منبع : خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار