148730
۱۰ فروردین ۱۳۹۷
در ایام نوروز صورت می گیرد؛

پذیرایی از کودکان در غرفه لبخند بهار

مدیر اجرایی طرح لبخند بهار گفت: از ابتدای امسال تاکنون شاهد حضور صدها کودک دختر و پسر در ایستگاه لبخند بهار واقع در محل پایانه های مسافربری امام رضا(ع) بودیم که فضای نشاط آوری را برای این مجموعه رقم زده اند.

به گزارش کودک پرس ، آمنه ماروسی با ابرازخرسندی از فعالیت ایستگاه لبخند بهار ویژه کودکان و نوجوانان در پایانه مسافربری امام رضا(ع) افزود: فضای در اختیار گذاشته شده از سوی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد نیز به این بخش به نسبت به سال های گذشته به مراتب بهتر و پویاتر است.

وی اظهارکرد: فرهنگسرای کودک و آینده بر اساس رسالت خود، همه ساله در بخش های مختلف خدمات مختلفی را به زائران و مسافران نوروزی شهر امام هشتم(ع) ارائه می کند و امسال نیز با رنگ و بوی ویژه تری به این مسئه ورود پیدا کرده است.

وی افزود: تاکید این مجموعه بر ارائه خدمات به کودکان در کنار خانواده و والدین آن هاست و در این زمینه برنامه های متنوع و مختلفی را تدارک دیده ایم.

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده ادامه داد: پایانه مسافربری امام رضا(ع) نیز به دلیل فرصت انتظاری که مسافران برای ورود و یا ترک شهر مشهد دارند، مکان بسیار خوبی است که آموزش های کودکانه توام با بازی و شادی را به کودکان و نوجوانان ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: فرهنگسرای کودک و آینده به جز ایستگاه لبخند بهار واقع در پایانه مسافربری امام رضا(ع)، ایستگاه هایی را نیز در سالن ورزشی شهید عماد مغنیه و همچنین بوستان بزرگ گوهسنگی تدارک دیده است و پارک های موضوعی خود فرهنگسرا نیز در این ایام به مسافران و زائران نوروزی خدمت رسانی می کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار