موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
147929
۲۸ اسفند ۱۳۹۶
توسط کتابسرای تندیس؛

ترجمه مجموعه ۶ جلدی «سوال‌های عوضی» چاپ شد

ترجمه مجموعه ۶ جلدی کودک و نوجوان «سوال‌های عوضی» توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش کودک پرس ، انتشارات کتابسرای تندیس طی روزهای گذشته اقدام به چاپ یک مجموعه کتاب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان کرده که به تازگی راهی بازار نشر شده اند.

این مجموعه ۶ جلدی، «سوال های عوضی» نام دارد که به قلم لمونی اسنیکت نوشته شده و ترجمه اش به عهده محمدمهدی حقیقت بوده است. از لمونی اسنیکت پیش از این، مجموعه «بچه های بدشانس» منتشر شده است.

در یک معرفی کوتاه درباره این مجموعه می خوانیم: «پیش از اینکه بخوای اصلا به این کتاب فکر کنی، این چند تا سوال رو از خودت بکن. ۱- بوی دود می‌شنوی؟ ۲- دانش‌آموزها در خطرند؟ ۳- یه جا آتیش‌سوزی ناجوری شده و این آتیش‌سوزی یه شاهد هم داشته ولی این‌طور که بوش می‌آد، این شاهد گم شده. این تنگ‌های ماهی هم خالی‌آند. کتاب‌ها هم سفیدند. ۴- صبر کن ببینم، این‌ها که سوال نیستند. معلوم هست این‌جا چه خبره؟»

 

عناوین این مجموعه به ترتیب عبارت اند از: ۱-این وقت شب کی می تونه باشه، ۲-آخرین بار کی دیدیش، ۲/۵ -پرونده فرعی (۱-۶)، ۳-مگه الان نباید مدرسه باشی، ۳/۵ -پرونده فرعی (۷-۱۳) و ۴-چرا امشب مثل هر شب نیست.

 

این کتاب ها درصفحات و قیمت های مختلف مانند ۱۲ هزار تومان و ۱۸ هزار تومان منتشر شده اند که در مجموع معادل ۹۴ هزار تومان چاپ شده اند.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار