موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
147816
۲۸ اسفند ۱۳۹۶

مستندی درباره زنان و کودکان و جنگ می سازم/ کار در خارج ایران

کارگردان مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» با اشاره به حضور این مستند در جشنواره‌های خارجی تاکید کرد ساخت مستند در خارج از ایران چالش بیشتری دارد.

به گزارش کودک پرس، رضا فرهمند کارگردان مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» در گفتگو با کودک پرس گفت: قول هایی برای اکران دو مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» و «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی داده شده است.
وی ادامه داد: تا آنجا که اطلاع دارم پخش کننده هر ۲ مستند به دنبال درخواست اکران عمومی در گروه های سینمایی هستند که امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق رخ دهد.
این مستندساز درباره پخش خارجی اثر خود توضیح داد: برای حضور مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» در جشنواره های معتبر جهانی اقداماتی صورت گرفته است و منتظر پاسخ نهایی از سوی جشنواره ها هستیم. البته در تلاش هستیم که اکران های خارجی نیز برای فیلم هماهنگ کنیم.

وی درباره کارهای جدیدش نیز توضیح داد: در حال حاضر در تلاش هستم تا پروژه جدید خود را پیش برم که این پروژه نیز درباره زنان، کودکان و جنگ است و قرار است خارج از ایران ساخته شود.

کارگردان مستند «آزادی» توضیح داد: برای من ساخت مستند در خارج از کشور جذاب تر است زیرا با چالش های واقعی مواجه می شویم. در ایران مشکلاتی که سر راه ساخت مستند است راحت تر برطرف می شود، اما در خارج از ایران و در کشورهایی که من برای ساخت مستند انتخاب می کنم یا گرفتاری و مشکل را باید حل کنیم و یا اگر حل نشود خطر مرگ وجود دارد.

فرهمند در پایان تاکید کرد: امیدوارم اثر بعدی من که در حال حاضر در مرحله تحقیق است، کامل تر، جدی تر و درامش جدی تر از «زنانی با گوشواره های باروتی» باشد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار