موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
147751
۲۸ اسفند ۱۳۹۶
در ایام نوروز؛

باغ کتاب به خانواده‌ها بُن کتاب می‌دهد

مسئول اطلاع رسانی باغ کتاب کودک و نوجوان گفت: باغ کتاب که در ایام نوروز برای بازدید علاقه‌مندان دایر است به ازای خرید از هر کدام از بخش‌های این مجموعه، به خانواده‌ها بُن تخفیف کتاب می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، نلی محجوب افزود: بن‌های تخفیف به این صورت است که اگر خانواده‌ها از هر کدام از فروشگاه‌های این مجموعه مثل باغ علم، کافه کودک یا هر کدام از بخش‌های موجود خریدی انجام دهد، بن‌هایی دریافت می‌کنند که بتوانند به راحتی به سایر قسمت‌ها مراجعه کنند و از تخفیف‌هایی که هر قسمت «به صورت تعریف شده» دارد استفاده کند.

مسئول اطلاع رسانی باغ کتاب کودک و نوجوان گفت: در بخش کودک باغ کتاب قرار است که نویسندگان و شاعران به قصه گویی و ویژه برنامه‌های ادبی بپردازند که از آن جمله می‌توان به حضور مصطفی رحماندوست در سوم فروردین و اسدالله شعبانی در چهارم فروردین در ساعت ۱۶ اشاره کرد.

 

وی افزود: در مجموعه باغ کتاب بیشتر از ۲۶ هزار عنوان کتاب است که خریداران با کمک افراد راهنما می‌توانند کتاب‌های مورد نظرشان را انتخاب و خریداری کنند.

مسئول اطلاع رسانی باغ کتاب کودک و نوجوان گفت: باغ کتاب فرصتی برای دوستی و آشنایی با کتاب است و این ایام بهترین زمان برای عیدی کتاب است.

 

باغ کتاب در ایام نوروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ برای علاقه مندان دایر است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار