147336
۲۶ اسفند ۱۳۹۶

کودک مفقود شده در بخش سردشت دزفول در سلامت کامل پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: دختربچه خردسالی که از عصر روز جمعه در منطقه کوهستانی سردشت این شهرستان مفقود شده بود پیش از ظهر روز شنبه در سلامت کامل پیدا شد.

به گزارش کودک پرس ، این دختربچه خردسال که سن وی کمتر از سه سال اعلام شده از عصر روز جمعه هنگام کوچ عشایر در بخش کوهستانی سردشت دزفول مفقود شده بود.
عظیم رضای مرساق روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مفقود شدن این کودک خردسال تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر دزفول با کمک اهالی محلی از عصر روز جمعه تا پیش از ظهر روز شنبه برای یافتن این کودک وارد عمل شدند.

وی افزود: این دختربچه دقایقی پیش ( حوالی ساعت 11:30 دقیقه ) در فاصله سه کیلومتری از محلی که گم شده بود در کوه های اطراف منطقه تخت شوشتری بخش سردشت پیدا شد.
رضای مرساق حال عمومی این دختر بچه که شب گذشته را بدون لباس گرم در هوای سرد و بارانی و در کنار پرتگاهی در منطقه کوهستانی سردشت سپری کرده بود خوب اعلام کرد و افزود: اقدامات درمانی اولیه بر روی این کودک انجام شده و حال عمومی وی خوب می باشد.

وی افزود: این کودک پس از انجام معاینه از سوی تیم امداد و نجات هلال احمر تحویل خانواده نگران وی شد.
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول افزود: تیم امداد و نجات به کمک اهالی محلی برای یافتن این کودک خردسال رودخانه فصلی آب شور را نیز جمعه شب جستجو کردند.

مسعود سخایی بخشدار سردشت نیز گفت: این دختربچه خردسال هنگام عبور خانواده وی از رودخانه فصلی در مسیر کوچ وی را زیر درختی گذاشته بودند تا بعد از انتقال دام و وسایل وی را با خود ببرند اما پس از مراجعه متوجه گم شدن وی شدند.

بخش سردشت دزفول با حدود سه هزار و 800 کیلومتر مربع وسعت دارای 2 دهستان و حدود 57 روستا است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار