موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
147310
۲۶ اسفند ۱۳۹۶

کانون گلستان طرح ‘عیدخوب، کتاب خوب’ را اجرا می‌کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: امسال طرح ‘عید خوب، کتاب خوب’ ویژه تعطیلات نوروز ۹۷ در ۳ پایگاه فرهنگی این مجموعه اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، عبدالرحیم سیفی اظهار کرد: دراجرای این طرح از سوم تا 12 فروردین ماه در پایگاه های فرهنگی میزبان کودکان و نوجوان استان گلستان و مهمانان نوروزی خواهیم بود.
وی گفت: این پایگاه ها در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر مستقر بوده و با بهره گیری از توان مربیان در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان خدمات ارائه می دهد.
سیفی یادآورشد: کتابخانه های سیار نیز در پایگاه های هلال احمر در ورودی شهرستان گرگان فعال بوده و ضمن اهدای عروسک محلی ‘آفتو’ به کودکان همراه مسافران، برگه های فراخوان مسابقه خاطرات و نقاشی های نوروزی را در اختیار کودکان و نوجوانان مهمان قرار می دهند.

وی؛ اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری از سوی مربیان کتابخانه ها و کامیونت نمایش سیار در دل طبیعت گرگان در روز 12 فروردین و حضور کتابخانه سیار گالیکش در جمع خانواده ها در روز 13 فروردین، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان زیبایی های طبیعت در قاب عکس شما و برپایی ایستگاه کتاب در یکی ازمدارس طرح اسکان را از دیگر برنامه های کانون گلستان در ایام نوروز برشمرد.

وی اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان در این ایام در مراکز کانون پرورش فکری رایگان بوده و علاقمندان می توانند از کتاب های موجود برای داستان نویسی که امسال جایگزین پیک نوروزی شده ،استفاده کنند.

گلستان طبق سرشماری نقوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 320 هزار نفرآنان بین سنین 6 تا 18 سال هستند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار