موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
147159
۲۶ اسفند ۱۳۹۶

آخرين جلسه قرآن «محسن اميرى» در سال ٩٦+ عكس

آخرين جلسه محسن اميرى، قارى و مدرس پيشكسوت طی سال ۹۶ شامگاه پنجشنبه آخر سال برگزار شد و قاريان نوجوان و ممتاز تهران در آن به تلاوت پرداختند.

به گزارش کودک پرس ، مسجد شهدا، واقع در اتوبان شهید آیت الله محلاتى، شب‌هاى جمعه شاهد برگزارى جلسه قرآني است كه نوجوانان و جوانان زيادى را به پاى رحل قرآن آورده است. شهرت اين جلسه نيز به تشويق‌ها و نكات مشوقانه استاد آن محسن اميرى است كه سال‌هاست با آموزش و تشويق قرآن آموزان، جوانان و نوجوانان بسيارى را به جامعه قرآنى معرفى كرده است.

 

اميرى، در ابتداى جلسه با اشاره به برگزارى آخرين جلسه قرآن مسجد شهداء در سال٩٦ گفت: علاوه بر آخرين جلسه قرآنى كه در سال ٩٦ داريم، در آخرين شب جمعه سال نيز هستيم و براى همين ثواب تلاوت‌هاى جلسه را به روح همه اساتيد قرآنى خصوصاً استادان مولايى و داريانى سعيدى و همه گذشتگانى كه سال‌هاى گذشته در اين جلسه بودند و از دنيا رفته‌اند به ویژه مرحوم اميرطاهر منصورى، قارى جوان و متخلق، تقديم مى‌كنيم.

 

در ادامه جلسه، نوجوانان زيادى به تلاوت قرآن پرداختند كه تعدادى از آن‌ها، جديداً به تلاوت قرآن علاقه پيدا كرده و در اين جلسه شركت كرده‌ بودند، اما اميرى با حوصله و مهربانى، نكات لازم را به آن‌ها متذكر می‌شد.
اميرى با اشاره به تلاوت اخير سيدجواد حسينى در بنگلادش كه تحسين مخاطبان را در فضاى مجازى برانگيخته بود گفت: همه شما نوجوانان پتانسيل اين را داريد كه مثل اين عزيزان كه براى جمهورى اسلامى افتخار می‌آفرينند، پرچم اسلام و قرآن را برافراشته نگاه داريد.

حسن ختام جلسه، فرزند اميرى، ابوالفضل اميرى، قارى خوشخوان نوجوان به تلاوت قرآن پرداخت.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار