147042
۲۶ اسفند ۱۳۹۶
کاروان قرآنی شوق تلاوت؛

تلاوت قاریان نوجوان ایرانی در حرم امام حسین و حضرت عباس(علیهم‌السلام)

قاریان نوجوان ایرانی در قلاب کاروان قرآنی شوق تلاوت با حضور در حرم حضرت امام حسین(علیه‌السلام) و حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام) به تلاوت قرآن کریم پرداختند و با تشویق قرآنی زائران مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی کودک پرس، پنجشنبه‌ها بین‌الحرمین حال و هوای دیگری دارد. نه تنها زائران از کشورهای مختلف جهان بلکه عراقی‌ها نیز برای زیارت به کربلا می‌آیند و در این در فضای نورانی به راز و نیاز به خالق هستی می‌پردازند.

با هماهنگی‌های عتبه عباسیه(علیه‌السلام) و برنامه‌ریزی مسؤولان کاروان شوق تلاوت قاریان نوجوان کشورمان در حرم حضرت امام حسین(علیه‌السلام) به اجرای برنامه پرداختند. در این محفل انس با قرآن که با حضور اساتید کشورمان و جمعی از زائران حرم حضرت اباعبدالله(علیه‌السلام) برگزار شد ابتدا محمدمهدی بهاری قاری نوجوان از قزوین به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه لقمان پرداخت که با استقبال حاضران مواجه شد.

 

 

پس از آن سایر قاریان کشورمان به اجرای برنامه پرداختند که با استقبال جمع کثیری از زائران اباعبدالله(علیه‌السلام) همراه بود. همچنین شبکه کربلا به ضبط برنامه پرداخت. پس از آن قاریان نوجوان کاروان شوق تلاوت در سرداب حرم حضرت عباس(علیه‌السلام) حضور یافته و با تشکیل حلقه‌های قرآنی به اجرای تمرین پرداختند.

در ادامه نیز در جلسه قرآن حسنین حلو قاری و استاد ممتاز عراقی حضور یافته و به ارائه تلاوت پرداختند. جلسه حسنین حلو با تلاوت اساتید و قاریان کشورمان شور و حال متفاوتی داشت به طوری که حتی حسنین حلو از اجرای شورآفرین قاریان ایرانی تشکر کرد. تلاوت قاریان کشورمان آنقدر زیبا اجرا شد که تحسین حاضران را برانگیخت و زائران همواره با الله الله گفتن آنها را تشویق می‌کردند.

 

 

اسحاق کاظم قاری نوجوان عراقی نیز وقتی برای تلاوت آیاتی از سوره مبارکه اسرا پای رحل قرآن نشست تلاوتی معنامحور ارائه داد که با استقبال بسیاری مواجه شد. پس از آن حجت‌الاسلام مهدی شجاع قاری حرم حضرت امام رضا(علیه‌السلام) به تلاوت قرآن کریم پرداخت که فضای حاکم بر محفل را متحول کرد به طوری که با هر فرازوفرود و تحریرهای وی حاضران متحیر می‌شدند و وی را تشویق می‌کردند.

در پایان مراسم عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت ارشاد و شیخ جواد نصراوی مدیر مهدالقرآن عتبه عباسیه(علیه‌السلام) حضور یافتند و تلاوت حجت‌الاسلام شجاع که قرار بود کوتاه‌تر باشد ادامه پیدا کرد و با تشویق‌های مکرر همراه شد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار