147036
۲۶ اسفند ۱۳۹۶

هتاکی ضد اسلامی دو زن آمریکایی و تشویق کودکان به تخریب مسجد

دو زن آمریکایی در شهر «تمپ» ایالت آریزونا با تشویق گروهی از کودکان، اقدام به هتاکی علیه مسلمانان و تخریب یک مسجد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل کودک پرس، در ادامه فضای اسلام ستیزی در برخی از کشورهای غربی، انتشار سه فیلم از اظهارات نژادپرستانه و ضد اسلامی دو زن آمریکایی در ایالت آریزونا جنجال به پا کرد. انتشار ویدئویی از دو زن آمریکایی در در شهر «تمپ» ایالت آریزونا که در آن آنها با گروهی از کودکان را به تخریب و دزدی از یک مسجد تشویق می‌کنند، بار دیگر موضوع اسلام ستیزی و اسلام هراسی را در آمریکا برجسته کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، در سه ویدئویی که از این دو زن آمریکایی در فیس بوک زنی به نام «تانی گونزالز» منتشر شده، او و یک زن دیگر، سه کودک را با خود به مسجدی در این شهر می‌برند و در آنجا، از آنها می‌خواهند شروع به تخریب و دزدی از مسجد کنند. در یکی از ویدئوها، زن آمریکایی با «شیطان» خواندن مسلمانان، به کودکان می‌گوید که برای نشان دادن «میهن پرستی آمریکایی»، باید با این شیاطین مقابله کرد.

در تمام این ویدئوها، دو زن آمریکایی با الفاظ نژادپرستانه و اسلام ستیزانه، مسلمانان را خطاب قرار داده و برای یک دختر و دو پسر از شرارت‌های مسلمانان سخن می‌گویند. در یکی از این ویدئوها، زن آمریکایی به کودکان تاکید میکند که «همیشه باید از مسلمانان نفرت داشت».

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار