147007
۲۴ اسفند ۱۳۹۶
کشف شد؛

کشف یک گروه کودک‌آزار در انگلیس

یک گروه کودک‌آزار در انگلیس بیش از هزار کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

به گزارش کودک پرس ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک گروه کودک آزار در مرکز انگلیس که بیش از هزار دختربچه را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است، کشف شد. برخی از دختران قربانی حدود 11 سال داشتند. گفته می‌شود این گروه بیش از 40 سال به آزار و اذیت کودکان پرداخته است.

تحقیقات یک روزنامه‌نگار از روزنامه میرور به کشف یک گروه کودک آزار در انگلیس انجامید که می‌تواند بزرگ‌ترین گروه آزار کودکان در چند دهه اخیر باشد.

بر اساس گزارش این روزنامه‌نگار، این گروه بیش از هزار دختر در سنین مختلف را مورد تجاوز قرار داده است. این دخترها از خانه ربوده، معتاد شده و سپس مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفتند.

روزنامه میرور در شرح داستان دختر 14 ساله‌ای که در طول 4 سال، 6 بار باردار شده، عنوان می‌کند شماره تلفن او به گروه کودک آزار فروخته شده است.

«لوسی آلان»، نماینده مجلس تلفورد یافته‌های این روزنامه‌نگار را “جدی و تکان دهنده” خواند و خواستار تحقیق در این باره شد.

آلان در وبسایت خود نوشت: «من این موضوع را در پارلمان با وزرا در میان خواهم گذاشت و از هر طریقی بتوانم سعی می‌کنم حقایق اتفاقی که افتاده مورد توجه قرار بگیرد.»

طبق گزارش میرور، خدمات اجتماعی، معلمان و مسئولان بهداشت روانی در مورد تجاوزها اطلاع داشتند اما در این مورد به پلیس گزارشی ندادند.

 

 

منبع:باشگاه خبرنگارارن جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار