146578
۲۲ اسفند ۱۳۹۶
معاون اداره‌کل بهزیستی قزوین خبر داد؛

تعیین نرخ شهریه مهد‌های کودک قزوین در سال جدید

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین گفت: تعیین نرخ شهریه مهد‌های کودک با توجه به شرایط حاکم در استان از جمله سطح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی صورت می‌گیرد.

به گزارش کودک پرس ، بهاره رحمانی اظهار داشت: به منظور تعیین نرخ شهریه مهد‌های کودک در سال 97، نشست مشترکی با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاون اجتماعی، نماینده اداره‌کل صنعت و معدن، کارشناسان دفتر امور کودکان و نوجوانان، مدیرعامل کانون توسعه و همیاری مهد‌های کودک و نمایندگان مدیران مهد‌های کودک، برگزار شد.

وی اعلام کرد: تعیین نرخ شهریه مهد‌های کودک با توجه به شرایط حاکم در استان از جمله سطح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی صورت می‌گیرد.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین افزود: هرگونه خدمات در مهدکودک همانند جذب نیروی انسانی، ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی، ارتباط مستقیم با دریافت شهریه دارد و در پیش‌نویس شهریه سعی بر این است که وسع مالی قشر متوسط شهروندان استان لحاظ شود.

 

رحمانی ادامه داد: تعیین نرخ شهریه مصوب مهد‌های کودک بسیار حائز اهمیت است و پس از تائید نهایی توسط سازمان بهزیستی کشور و ابلاغ به استان، در تمام مهدهای کودک لازم الاجرا بوده و مدیران مهدهای کودک موظف به نصب شهریه در محل دید مراجعان هستند.

این مسؤول گفت: أخذ هرگونه شهریه مغایر با نرخ مصوب مهد‌های کودک و قبل از ابلاغ شهریه از سوی اداره‌کل بهزیستی استان، تخلف محسوب شده و توسط تیم بازرسی متشکل از کارشناس دفتر امور کودکان، حراست و بازرسی نظارت و پیگیری می‌شود.

 

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: والدین می‌توانند، هرگونه اعتراض و شکایت را با کارشناس دفتر امور کودکان این اداره‌کل به شماره 2-33236091 مطرح کنند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار