146518
۲۲ اسفند ۱۳۹۶
درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان بجنورد:

بجنورد ۷۱ مقام برتر استانی جشنواره نوجوان سالم را کسب کرد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از کسب ۷۱ مقام برتر از ۱۳۳ مقام برتر استانی در جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی قلی زاده گفت: در مراسم اختتامیه مرحله استانی نوجوان سالم خراسان شمالی از 133 عنوان و اثر برتر تجلیل شد که از این تعداد 71عنوان برتر از آن فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان بجنورد بود.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره با حضور نفرات برتر استان افزود: دانش آموزان بجنوردی 32 رتبه اول مسابقات استانی نوجوان سالمرا که 69 درصد رتبه های اول است را از آن خود کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد یادآور شد:این جشنواره در بخش هایی چون مقاله نویسی ،نقاشی ،روزنامه دیواری ،عکس، فیلم کوتاه، محصولات و منابع کمک آموزشی پیشگیری، ایده پردازی و اقدام پژوهی در دوبخش فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد.

 

قلی زاده با بیان اینکه به دبیرخانه جشنواره در شهرستان بیش از 6 هزار اثر ارسال شده بود که از این تعداد 220 اثر به عنوان آثار برتر به مرحله استانی راه یافت، هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم را اشاعه فرهنگ زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر عنوان کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار