146507
۲۲ اسفند ۱۳۹۶
دبير هیأت واليبال استان قم خبر داد؛

خادم ملی‌پوش قم در اردوی تيم ملی واليبال نوجوانان

دبير هیأت واليبال استان قم از دعوت واليباليست نوجوان قم به اردوی آماده‌سازی تيم اعزامی به رقابت‌های ۲۰۱۸ قهرمانی آسيا خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدمهدی حلوایی اظهار کرد: استارت تمرینات تیم ملی والیبال رده سنی نوجوانان در حالی زده شد که از استان قم امیرحسین خادم به عنوان یکی از استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی به اردو دعوت شده است.

وی ادامه داد: پیکارهای سال 2018 والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا مهمترین میدان پیش‌روی والیبالیست‌های مستعد و آینده‌دار کشورمان است و فرصت بسیار خوبی برای چهره نخبه والیبال قم ایجاد شده تا شایستگی‌های خود را برای رسیدن به مدارج بالاتر در این رشته ورزشی به نمایش بگذارد.

 

دبیر هیأت والیبال استان قم تصریح کرد: اینکه از استان قم بازیکنان مستعد این رشته به تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دعوت می‌شوند نتیجه کار، تلاش و پشتکار مربیان با دانش و مجرب این رشته و باشگاه‌های سازنده والیبال قم است و باید این روند را بیش از پیش تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان پسر از امروز برای حضور پرقدرت در رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا آغاز می‌شود و بازیکنانی از استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، قم و مرکزی زیر نظر کادر فنی تمرین خواهند کرد.

حلوایی یاد آور شد: در کنار این نفرات، بازیکنانی با تشخیص روسای هیات‌های والیبال تهران، البرز، قزوین، قم، سمنان و مرکزی با شرایط قدی زیر و متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 به بالا با هماهنگی مسوول هماهنگی تیم ملی نوجوانان امکان حضور در این اردو را دارند.

 

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا و میزبانی کشورمان از این پیکارها، عنوان کرد: دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 18 سال آسیا از هشتم تا پانزدهم تیر ماه سال 1397 به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار خواهد شد و امیدواریم امیرحسین خادم نماینده موفقی برای والیبال قم و استعدادهای این رشته در تیم ملی باشد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار