146485
۲۲ اسفند ۱۳۹۶
در اختتامیه جشنواره نوجوان سالم گرگان عنوان شد:

معضل الگوسازی در جامعه برای قشر نوجوان

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گرگان از عملکرد نامناسب در معرفی الگوی مناسب برای نوجوانان انتقاد کرد.

به گزارش کودک پرس ، “احمد کرد والش آباد” درهمایش شهرستانی تجلیل ازدانش آموزان منتخب «جشنواره نوجوان سالم» که در سالن آفرینش آموزش و پرورش گرگان برگزارشد، اظهار کرد: اولین ویژگی نوجوان سالم «ایمان بخدا» و» اعتقاد به نظام و پرچم خودش است تا هویت اصلی خود را بشناسد و به آن عشق بورزد.

وی افزود: از ویژگی های دیگر یک نوجوان سالم «احترام گذاشتن عملی به پدر و مادر»، «پیشرفت و تلاشگر بودن»، «مسئولیت پذیر بودن» «معتدل بودن در رفتار»، «انتخاب دوست خوب» و «رعایت کننده بهداشت فردی و اجتماعی» و «انجام تفریحات سالم» است .

 

تجلیل از 150 برگزیده

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گرگان قالب های آثار ارسالی را چند رسانه ای، عکس، مقاله، نمایش, روزنامه دیواری، انشاء، فیلم کوتاه، پوستر بیان و تصریح کرد :یک هزار و 352 دانش آموز فرهنگی و خانواده در جشنواره نوجوان سالم و سفیران سلامت شرکت کرده اند که 150 نفر از آنان برگزیده شده اند:

وی با بیان اینکه برای الگو سازی مناسب در جامعه تلاش کنیم، اذعان کرد: متاسفانه در جامعه الگوی مناسب در جامعه نمی بینیم و یا به طور موثری معرفی نشده اند بنا براین باید برای آن برنامه ریزی کرد.

کرد والش آباد مراکز اوقات فراغت آموزش و پرورش را مکان های امن برای نوجوانان برشمرد و افزود: کانون آفرینش، کانون طه، دارالقرآ برای فعالیت های کارشناسان آموزش دیده فرهنگی تفریحات سالم برنامه ریزی می کند تا با قرار گرفتن در کنار همسالان خود به فعالیت های پرورشی و تربیتی بپردازند.

 

 

برگزاری دوره آموزشی برای فرهنگیان، خانواده و دانش آموزان

این مقام مسئول به فعالیت آموزش و پرورش گرگان در حوزه پیشگیری از آسیب ها اشاره کرد و گفت: دوره های مختلف ضمن خدمت برای همکاران فرهنگی، خانواده ها و دانش آموزان حدقل دو بار در هفته برگزار می شود .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گرگان در خاتمه بیان کرد: در جشنواره «سفیران سلامت» در گرگان 812 دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی شرکت کرده اند .

گفتنی است؛ اجرای موسیقی، مسابقه و اهدای جوایز از برنامه های جانبی هفتمین دور جشنواره نوجوان سالم گرگان بود .

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار