146189
۲۱ اسفند ۱۳۹۶

مادر معلول ارومیه‌ای و دو فرزند مبتلا به سندرم‌‌داون وی خانه‌دار شدند‌

در پی تخریب منزل مادر معلول و زمین‌گیر ارومیه‌ای که دارای دو فرزند سندروم داون است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق بنیاد برکت در محله‌ی ایثار ارومیه خانه‌ای تهیه کرد و تحویل این خانواده داد.

به گزارش کودک پرس، مدیرکل نمایندگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در پی دستور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت سریعاً وارد عمل شد و از طریق نماینده‌ی ستاد در استان آذربایجان غربی و با هماهنگی کامل با خانواده‌ی رنج‌دیده‌ی ارومیه‌ای که در شرایط سخت مالی و معیشتی زندگی می‌کنند، برای آن‌ها منزل مناسبی تهیه کرد.

 

عزتی افزود: منزل تهیه شده، یک خانه‌ی حیاط‌دار 100 متری با 80 متر زیربناست که در همان محله‌ی ایثار ارومیه به قیمت 105 میلیون تومان خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: خانه‌ی خریداری شده به رؤیت این خانواده رسیده و به تملک آنان درآمده است.به گفته‌ی عزتی، خانواده‌ی موردنظر تا پیش از این در خانه‌ای که بهزیستی برای آن‌ها اجاره کرده بوده زندگی می‌کرده‌اند و خانه‌ی جدید به این دلیل در همان محله‌ی ایثار خریداری شده که تنها عضو سالم خانواده که دختر متأهل آن‌هاست و در این محله ساکن است، بتواند به امورات این خانواده رسیدگی کند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار