موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
146186
۲۱ اسفند ۱۳۹۶

تجارت ۵ میلیاردی فروش نوزاد/ «ترخیص» در فجر جهانی ثبت نام کرد

کارگردان فیلم کوتاه «ترخیص» که با موضوع فروش نوزادان در تهران ساخته شده است، فرم حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر را پر کرد.

به گزارش کودک پرس، آزاده موسوی کارگردان سینمای مستند و کوتاه با اشاره به فیلم کوتاه «ترخیص» گفت: این فیلم کوتاه به تازگی در بخش مسابقه جشنواره آمریکایی «اسپن» پذیرفته شده  که این جشنواره ۱۴ فروردین ماه سال ۹۷ در کشور آمریکا برگزار می شود و یکی از جشنواره های جهانی مهم برای حضور آثار برتر در اسکار است.
وی ادامه داد: «ترخیص» به مدت ۱۴ دقیقه و ۳۸ ثانیه ساخته شده است که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم کوتاه  تهران بود که نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و صدا شد.

این کارگردان جوان بیان کرد: این فیلم درباره فروش نوزاد در بیمارستان ها ساخته شده است. در ابتدا می خواستم مستند آن را جلوی دوربین ببرم که متوجه شدم مافیای قدرتمندی در زمینه فروش نوزاد در تهران وجود دارد و در نهایت فیلم داستانی کوتاه این اثر را جلوی دوربین بردم.

وی توضیح داد: تهیه کنندگی این پروژه برعهده عباس امینی است که با همکاری گروه فیلمسازی الف ساخته شده است. این فیلم قرار است در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشته است.

موسوی درباره چگونگی انتخاب این موضوع بیان کرد: به خاطر دارم چند سال پیش خبری درباره دستگیری یک گروه ۵ نفره شامل یک پزشک، ۲ پرستار و ۲ نفر در ثبت احوال بود که با فروش نوزاد توانسته بودند ۵ میلیارد تومان بدست آورند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار