146065
۲۱ اسفند ۱۳۹۶

پارک شهر ویژه سالمندان و کودکان در گرگان احداث می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان گفت: بنا داریم در برنامه‌ریزی سال آینده پارک بزرگ شهر برای استفاده سالمندان و کودکان در گرگان احداث کنیم.

به گزارش کودک پرس، محمد ابراهیم جرجانی در حاشیه مراسم بازدید شهردار گرگان از کانون جهاندیدگان گرگان، اظهار کرد: با توجه به اینکه آمار جامعه سالمندی رو به افزایش است، ضروری است تا نگاه ویژه‌ای به نیازهای این حوزه از سوی مسئولان شهری و عمرانی صورت گیرد.

وی افزود: سلامت جامعه سالمند از نکات مهمی است که تا کنون به آن کم توجهی شده و باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد، تعلل در این حوزه موجب بروز مشکلات زیادی برای سالمندان خواهد شد که هزینه‌های آن بر دوش دستگاه‌های اجرائی خواهد افتاد.
جرجانی ادامه داد: بنا داریم در برنامه‌ریزی‌های سال آینده با اجرای طرح‌هایی چون احداث پارک بزرگ شهر گرگان برای استفاده سالمندان، کودکان و دیگر شهروندان گام بلندی در این زمینه برداریم.

وی تصریح کرد: ایجاد محیطی آرام و با نشاط برای ورزش و استراحت سالمندان، رفع موانع شهری برای تردد آن‌ها و احداث مکانی برای اجرای برنامه‌های نشاط آور از جمله سالن آمفی تئاتر از وظایف شورا و شهرداری است که سعی داریم بنا بر وعده‌های داده شده در سال جدید آنها را عملیاتی کنیم.

گفتنی است رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان، در بازدید از کانون جهان دیدگان گرگان که به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهردای گرگان برگزار شد، به پیگیری مشکلات حوزه سالمندان پرداخت.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار