146018
۲۰ اسفند ۱۳۹۶

درگیری سه نوجوان در هلیلان یک کشته و یک زخمی برجا گذاشت

نزاع و درگیری بین سه نوجوان عصر یکشنبه در بخش هلیلان شهرستان چرداول یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

به گزارش کودک پرس ، رئیس دادگستری بخش هیلان گفت: عصر روز شنبه گزارشی مبنی بر درگیری 3 نوجوان حدود 15 ساله در روستای پیامن دهستان زردلان به نیروی انتظامی مخابره شد که نیروهای پلیس آگاهی و اطلاعات امنیت در محل حادثه حضور یافتند.
کیان سلطانیان افزود: براساس تحقیق پلیس آگاهی و اطلاعات امنیت در جریان درگیری این سه نفر ، یکی از آنها با مراجعه به منزل یک قبضه تفنگ پران را مسلح و اقدام به تیراندازی کرده است.
وی گفت: در این تیراندازی یک نفر در دم کشته و نفر دیگری مجروح و جهت مداوا به مراکز درمانی کرمانشاه اعزام شده است.

سلطانیان با ذکر اینکه قاتل به کوه های اطراف روستا متواری شده اضافه کرد : تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری قاتل هم اکنون جریان دارد.
وی تاکید کرد: وضعیت عمومی روستا آرام است و نیروهای پلیس امنیت و آگاهی شهرستان در محل حادثه حضور دارند.

 

هلیلان از جمله مناطق استان ایلام است که گاه و بی گاه خبر بروز حوادث و جرائم خشنی چون قتل افکار عمومی را جریحه دار می کند، مشکلی که به علل مختلف در عموم مناطق استان ایلام به نسبت های مختلف ریشه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی ایلام به تازگی در همایشی که به منظور بررسی و تحلیل علل خشونت در ایلام برگزار شد میزان وقوع قتل و دیگر جرم های خشن را در این استان نگران کننده دانست و گفت: میزان وقوع قتل امسال در استان ایلام 43 درصد به نسبت پارسال افزایش یافت.

سرهنگ حسن کاظمی همچنین از افزایش میزان نزاع جمعی به خصوص در شهرستان های چرداول، ایوان، و ایلام ابراز نگرانی و اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقدام ها برای پیشگیری از وقوع جرم آموزش مهارت های زندگی و کنترل خشم به نوجوانان است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار