موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
146015
۲۰ اسفند ۱۳۹۶
نایب رئیس مجلس مطرح کرد؛

ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی به مصوبه حذف آزمون تیزهوشان به دلیل آشفته شدن خواب تعدادی از پولداران

نایب رئیس مجلس گفت: خواب تعدادی از پولداران آشفته شده و منافع آنها به خطر افتاده است، به همین دلیل شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکیل جلسه اضطراری قصد دارد مانع اجرای مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شود.

به گزارش کودک پرس ، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در گردهمایی معاونین تربیت بدنی و سلامت ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور در باشگاه فرهنگیان تبریز با اشاره به نقش 25 درصدی وزارت بهداشت در تأمین سلامت مردم اظهار داشت: ۷۵ درصد دیگر در اختیار خود مردم است لذا باید به سلامت خود بیشتر توجه کنند.

وی با تأکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست نیازمند مشارکت دانش آموزان است، افزود: در این راستا طی روزهای اخیر نهضت کاشت نهال را با کاشت 36 هزار اصله نهال توسط دانش آموز آغاز کرده ایم.

پزشکیان همچنین با اشاره به کمبود منابع مالی در دولت گفت: برای حل مشکلات موجود و بهبود وضعیت جامعه نیازمند مشارکت مردم هستیم.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: ما با تکیه به مثلث علم، مشارکت و باور و ایمان، کوه ها را جابجا کرده و خواهیم توانست کارهای برجسته ای انجام دهیم و تمامی مشکلات را از سر راه خود برداریم.

 

وی به بررسی های صورت گرفته در خصوص شاخص های اجتماعی تأثیرگذار در سلامت اشاره کرد و گفت: ما نمی توانیم نسبت به تأمین سلامت مردم بی تفاوت باشیم، چرا که ما مسئولیت تأمین سلامت مردم جامعه را برعهده داریم و در این راستا باید با تمام توان تلاش کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: در این مملکت نیازی نیست به فکر ثروتمندان و بالای شهری ها بود، بلکه باید به فکر افراد نیازمند و بی بضاعتی باشیم که هر لحظه جانشان در خطر است.

 

وی در ادامه با انتقاد از تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: متأسفانه خواب تعدادی از  پولداران آشفته شده و منافع شان به خطر افتاده است، به همین دلیل این شورا با تشکیل جلسه اضطراری قصد دارد مانع اجرای مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در دوره ابتدایی شود.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت جزو اصول دین بوده و حمایت از نیازمندان جزو وظایف حاکمیت است، تأکید کرد: بنابراین برای باید دست به دست هم دهیم و با برقراری عدالت در جامعه باید در جهت رفع مشکلات این افراد حرکت کنیم.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار