145983
۲۰ اسفند ۱۳۹۶
هاشمی اعلام کرد؛

تدوین «برنامه مدیریت هیجانات دانش‌آموزان»/ باید برنامه‌ای برای ابراز شادی دانش‌آموزان در چهارشنبه آخر سال باشد

هاشمی با بیان اینکه برنامه خاصی برای مدیریت هیجانات دانش‌آموزان در حال تدوین است، گفت: خیلی نمی‌توانیم در خصوص چهارشنبه آخر سال محدودیت ایجاد کنیم.

به گزارش کودک پرس ، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص «چهارشنبه آخر سال و تمهیدات آموزش و پرورش»، اظهار داشت: آموزش و پرورش و خانواده‌ها نگرانی‌هایی در این خصوص دارند.

وی ادامه داد: با توجه به خطراتی که دانش‌آموزان را تهدید می‌کند، وزارت آموزش و پرورش توصیه‌هایی را به دانش‌آموزان داشته و سعی در فرهنگ سازی در این خصوص دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: ظاهراً امسال برای اینکه بتوانیم هیجانات دانش‌آموزان در مدارس را مدیریت کنیم، برنامه خاصی در حال تدوین است، اما هنوز ابلاغ نشده است.

 

هاشمی در خصوص اینکه «آیا این برنامه مختص چهارشنبه آخر سال است»، بیان داشت: این برنامه عام است، اما برای چهارشنبه آخر سال قطعاً باید برنامه‌ای باشد تا دانش‌آموزان بتوانند در قالب آن برنامه، شادی‌های خود را ابراز کنند.

 

وی در خصوص اینکه «آیا قصد مدیریت کردن چهارشنبه آخر سال را دارید»، متذکر شد: بله، اما خیلی نمی‌توانیم در این خصوص محدودیت ایجاد کنیم و برنامه‌ای است که در سطح وزارتخانه پیگیری می‌شود.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار