موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
145771
۲۰ اسفند ۱۳۹۶

طرح حمایت از کودکان در فضای مجازی رونمایی می‌شود

«طرح ۲۰ تا ۲۰ » در راستای حمایت از کودکان در فضای مجازی و در جهت اجرایی شدن سند حمایت و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودکان و نوجوانان، یکشنبه افتتاح می‌شود.

به گزارش کودک پرس، خسرو سلجوقی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران و مجری طرح حمایت از کودک در فضای مجازی، دراین باره اظهار داشت: این طرح از ۲۰ اسفندماه جاری آغاز و طی مدت یک سال ، اهداف و برنامه‌های تعریف‌شده در این حوزه را پیاده‌سازی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف کلان تا سال ۱۴۰۰ و پایان سال ۲۰۲۰ فراهم شدن فضای غنی از اطلاعات در سپهر اطلاعاتی کودک از طریق رشد خوشه اقتصادی محتوا و خدمات فناوری اطلاعات در حوزه کودک است که طرح ۲۰ تا ۲۰، در جهت تحقق بخشی از این اهداف اجرایی می‌شود.

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران بابیان اینکه آمارهای به‌دست‌آمده در مطالعات و نحوه استفاده و نوع کاربردهای فناوری اطلاعات برای کودکان، بیانگر لزوم داشتن برنامه‌ای مشخص برای این حوزه است تصریح کرد: در آیین افتتاح طرح ۲۰ تا ۲۰ با حضور مسئولان کشوری علاوه بر اعلام برنامه‌های عملیاتی طرح، رونمایی از وبگاه طرح ، رونمایی از اولین پیمایش جامع رفتارهای مصرفی کودک در فضای مجازی و رونمایی از اولین گاه‌شمار مصور مناسبت‌ها و زندگی‌نامه‌های چهره‌های ماندگار کودک صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، در این مراسم، کاشت درخت طوبی دانش در فضای حقیقی، به همراه رونمایی از درخت طرح ۲۰ تا ۲۰ در فضای مجازی نیز عملیاتی خواهد شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار