145705
۱۹ اسفند ۱۳۹۶

برگزاری جشن «درخت آرزوها» در سنندج

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از برگزاری جشن «درخت آرزوها» باهدف جمع‌آوری کمک برای کودکان نیازمند در پردیس سینما بهمن سنندج خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، ۱۹ اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: این مراسم باهدف جمع‌آوری کمک برای کودکان نیازمند و دومین بار در سطح استان کردستان با مشارکت خیران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری این مراسم زمینه برآورده کردن نیازها و آرزوهای کودکان یتیم و محسنین فراهم خواهد شد، افزود: خیران می‌توانند با مشارکت در این کار خدا پسندانه با اهدا خود به‌صورت نقد، کالا و یا در قالب ارائه خدمات در جهت برآورده کردن نیازها و آرزوهای این کودکان در آستانه سال نو کمک کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان اعلام کرد: این مراسم امروز شنبه ۱۹ اسفند و در سالن سینما بهمن سنندج از ساعت ۲۰:۳۰ با حضور و مشارکت خیران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند،عنوان کرد: یکی از طرح‌های ارزشمند این نهاد که با هدف حمایت از این کودکان اجرا شده، طرح اکرام ایتام و محسنین است.

شیخی‌زاده بابیان اینکه خیران می‌توانند با تحت حمایت قرار دادن یک و یا چند کودک یتیم و محسنین به‌صورت ماهانه کمک‌های خود را به‌حساب این کودکان واریز کنند، یادآور شد: کودکان محسنین شامل کودکانی می‌شود که به دلیل مشکلات مختلف سرپرست آنها، در تامین مایحتاج زندگی خود ناتوان هستند و نیازمند کمک و یاری خیران هستند.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار