145599
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
رئیس کمیته امداد محمدشهر خبر داد؛

بهره‌مندی ۸۰ کودک نیازمند از طرح سوءتغذیه

رئیس کمیته امداد محمدشهر گفت: ۸۰ کودک نیازمند این اداره از طرح سوءتغذیه کودکان در دو مرحله در حال بهره‌مندی هستند.

به گزارش کودک پرس ، ولی خلیلی اظهار کرد: تعداد هزار و 931 نفر با بیمه خدمات درمانی اداره کمیته امداد محمدشهر می‌توانند از مراکز درمانی و کلیه خدمات آن استفاده نمایند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا انتهای بهمن‌ماه تعداد 208 سند درمانی از سرفصل فرانشین ویژه و 92 سند درمانی از درآمدهای این اداره و بودجه‌های دولتی پرداخت‌شده است.

این مسئول افزود: بحث خدمات بهداشتی مددجویان شامل تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و طرح غربالگری زنان سرپرست خانوار 35 تا 55 سال (سونوگرافی و ماموگرافی) و طرح سلامت روان و سلامت تغذیه‌ای سالمندان (در حال مقدمات کاری) می‌شود.

 

خلیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این اداره 107 پرونده بیمه تأمین اجتماعی فعال می‌باشد که در 3 مرحله پرداختی آن‌ها از سرفصل دولتی پرداخت‌شده است.

 

وی تصریح کرد: تعداد کل جمعیت کمک‌معیشت بگیر این اداره 2 هزار و 113 نفر می‌باشد که هزار و 931 نفر از آن‌ها بیمه پایه مکمل امداد می‌باشند و الباقی بیمه مکمل می‌باشند و از مزایای آن استفاده می‌نمایند.

رئیس کمیته امداد محمدشهر بیان کرد: 75 کودک زیر پنج سال در 3 مرحله از طرح سو تغذیه بهره‌مند شده‌اند.

خلیلی بابیان اینکه مرحله چهارم این طرح در حال انجام می‌باشد، یادآور شد: همچنین 80 کودک نیازمند از طرح مذکور در دو مرحله در حال بهره‌مندی هستند.

وی گفت: همچنین بیماران خاص و صعب‌العلاج از پک مواد غذایی نوروزی بهره‌مند خواهند شد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه سو تغذیه بیماری می‌باشد که به علت مصرف ناکافی مواد غذایی بروز می‌کند، اظهار کرد: به‌این‌علت دسترسی به مواد غذایی کافی و سالم و امنیت غذایی برای پیشگیری از سو تغذیه کودکان دارای اهمیت بالائی می‌باشد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار