145561
۱۹ اسفند ۱۳۹۶

نظر یک تهیه کننده سینما درباره اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در نوروز

سید جمال ساداتیان به تحلیل و بررسی اکران فیلم‌های با کیفیت در حوزه کودکان و نوجوانان و بازتاب‌های آن پرداخت.

به گزارش کودک پرس ، سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینما درباره اکران مستمر فیلم های با کیفیت کودکان و نوجوانان در ایام نوروز به عنوان زمانی مهم برای اکران گفت: به شخصه معتقدم اینکه تمام فیلم های طنز در نوروز اکران شود، اتفاق خوبی نیست و باید برای ایام سال این فیلم ها تقسیم و اکران شوند. در مورد سوال شما هم باید بگویم از آنجایی که ایام نوروز نیاز به فضایی مفرح دارد، در فیلم های اکران نوروزی دو اثر طنز و یک اثر حوزه کودک آن هم فیلمی که فضای سرگرم کننده دارد اتفاق خوبی خواهد بود.

وی افزود: البته اکران فیلم کودک بصورت مستمر در ایام نوروز به خود فیلم ها و استقبال مردم بستگی دارد و در کل باید بر اساس نیاز بازار فیلم تولید و ارائه شود. به عنوان نمونه نمی توان در تابستان لباس پشمی بیشتری تولید و به جامعه بگوییم باید پوشید.

وی ادامه داد: پس باید بر اساس واکنش ها و بازخوردهای مردم به عنوان مخاطب اصلی و متناسب با زمانی که در آن قرار داریم فیلم ها تولید و عرضه شوند.

 

این تهیه کننده تصریح کرد: چون کودکان در ایام نوروز اوقات فراغت بیشتری دارند و تجربه نشان داده فیلم های مفرح این فضا را در کنار دید و بازدید و… خوش یمن تر می کند، پس اکران آثار طنز موزیکال با کیفیت می تواند روحیه آن ها را بالاتر ببرد و پیامدهای مثبت خوبی داشته باشد.

ساداتیان گفت: توصیه های اخلاقی مهم می گوید که کودکان در طول هفته باید زمان مناسبی را کنار خانواده طی کنند و این باعث بالابردن الفت ها و عاطفه ها خواهد شد و البته وظیفه من به عنوان تهیه کننده ایجاب خواهد کرد تا فیلمی خوب و تاثیرگذار تولید کنم.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار