144669
۱۵ اسفند ۱۳۹۶

انارستان از بسته‌های ویژه اینترنت کودک و نوجوان رونمایی کرد

برای فعالسازی سیم‌کارت‌ انارستان، یکی از والدین با در دست داشتن کد فعالسازی سیم‌کارت، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه فرزند به یکی از دفاتر همراه اول مراجعه کنند.

به گزارش کودک پرس ، جشنواره تورنادوی «انارستان» عنوان یک طرح ۵۰ روزه فروش ویژه بسته های اینترنتی است که همراه اول برای مشترکین سیمکارت‌های کودک و نوجوان انارستان برگزار می کند.

در جشنواره تورنادوی انارستان که از ۱۰ اسفند ۹۶ آغاز شده و تا ۳۰ فروردین ۹۷ ادامه دارد، سبد بزرگی از بسته‌های متنوع اینترنت نسل چهارم به مشترکان سیمکارت‌های انارستانی ارائه می‌شود، بسته‌هایی با حجم‌های مختلف و متنوع که بصورت هفتگی، یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله با تخفیف استثنایی در این سبد قرار گرفته‌اند.

سیمکارت انارستان، یک سیمکارت اعتباری برای کودکان و نوجوانان در گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال است. ویژگی مهم این سیمکارت ها برخورداری از «اینترنت دوستدار کودک» است.

دریافت و فعالسازی سیمکارت انارستان رایگان است. برای دریافت سیمکارت انارستان کافی است عدد ۲۲۰ را به ۳۰۰۰۶۸۶۰ پیامک کنید و برای فعالسازی این سیم‌کارت‌ یکی از والدین با در دست داشتن کد فعالسازی سیمکارت، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه فرزند به یکی از دفاتر همراه اول مراجعه کنند.

همچنین در طول این جشنواره مشترکان سیمکارت‌های کودک و نوجوان انارستان افزون بر بسته‌های اینترنتی ارزان، در قرعه‌کشی 10 دستگاه گوشی آیفون10 و 20 سکه تمام بهار آزادی شرکت می‌کنند و می‌توانند با جمع‌آوری امتیاز شانس خود را در قرعه‌کشی افزایش بدهند بدین ترتیب که فعال‌سازی سیمکارت انارستان معادل 20 امتیاز و هر هزار تومان مصرف در طول جشنواره معادل 1 امتیاز محسوب می‌شود.

 

سیمکارت انارستان مبلغ ۵۰۰ تومان شارژ اولیه دارد اما پس از فعال‌سازی، یک بسته خوش‌آمدگویی شامل ۱ گیگابایت اینترنت پرسرعت، ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰۰ عدد پیامک برای کودک و نوجوان ایرانی فعال می‌شود. تعرفه‌های پایه سیمکارت انارستان مشابه سیمکارت‌های اعتباری همراه اول است. مشترکین میتوانند برای اطلاع از بسته ها، کد# 62 *100* را شماره گیری کنند.

شرکت ارائه دهنده سیمکارت های کودک و نوجوان (انارستان) همچنین اعلام کرد: تاکنون ۵۵هزار سایت و محتوای منتخب از طریق سیمکارت انارستان قابل دسترسی هستند و به زودی سرویس ها و محتواهای جذاب و‌ مفید دیگری ویژه کودک و نوجوان ایرانی به این مجموعه اضافه می شود. بسته‌های جشنواره تورنادو در جدول زیر درج شده اند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 نظر برای "انارستان از بسته‌های ویژه اینترنت کودک و نوجوان رونمایی کرد"

باسلام بسته های انارستان خیلی مزخرفه من ده هزار تومان بسته خریدم یه ساعتم استفاده نکردم صد بار تا حالا کوشیمو ریست کردم باز چند ثانیه کار میکنه قطع میشه واقعا که این پولا خوردن نداره مال یتیم ایشالله که خیر نمیمینین

واقعا خجالت داره کلاه برداری این شکلی ندیده بودیم اونم دیدیم

آخرین اخبار