144564
۱۵ اسفند ۱۳۹۶

قدردانی نماینده یونیسف از حمایت‌های ایران در پیگیری امور کودکان

دستیار ویژه رئیس در امور بین‌الملل مجلس با نماینده یونیسف در ایران دیدار و بر رعایت حقوق زنان و کودکان در یمن، لیبی، افغانستان و میانمار تأکید کرد.

به گزارش کودک پرس به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس در امور بین الملل مجلس شواری اسلامی با ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران روز گذشته دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به حقوق کودکان و زنان بر اهمیت نقش یونیسف در حمایت از اوضاع کودکان و زنان و اقدامات انسان دوستانه در مناطق بحرانی از جمله یمن، لیبی، ‌افغانستان و میانمار تأکید کرد.
دستیار ویژه رئیس درامور بین الملل مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور و فعالیت گروه های تروریستی در جهان وضعیت کودکان، زنان و در نهایت صلح در جامعه جهانی را با خطر مواجه می کند.

ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از حمایت جمهوری اسلامی ایران در پیگیری امور کودکان گفت: همکاری دولت ها با یونیسف در سراسر جهان به ویژه در مناطق بحرانی در بهبود اوضاع کودکان تعیین کننده است.

نماینده یونیسف در ایران اظهار داشت: ما از شما انتظار داریم به حمایت ها و تلاش های خود در حمایت از کودکان ادامه دهید تا این صداها شنیده شود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار