143975
۱۳ اسفند ۱۳۹۶

۱۰ دانش‌آموز مصدوم مرخص شدند/ مینی‌بوس سرویس مدرسه شبانه‌روزی بود

دهیار روستای شیت نکا در بخش هزارجریب نکا آخرین وضعیت مصدومان تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در نکا را تشریح کرد و گفت: وضع عمومی همه افراد مساعد است و جای نگرانی نیست.

به گزارش کودک پرس، خیرالله بهرام‌نژاد با تأیید خبر واژگونی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان اظهار کرد: مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی آیت‌الله محمدی‌لائینی استخرپشت نکا از روستای شیت در حال انتقال دانش‌آموزان به روستای استخرپشت و مدرسه آنان بود که در بین راه دچار سانحه رانندگی شد.

 

وی افزود: این مینی‌بوس حامل 14 دانش‌آموز و یک راننده و یک مرد اهل روستای شیت بود که در پیچ روستای شیت به استخرپشت دچار سانحه رانندگی و منحرف شد.

 

دهیار روستای شیت گفت: همه مصدومان به بیمارستان امام حسین(علیه‌السلام) نکا منتقل شدند و اکنون از وضعیت خوبی برخوردارند و جای نگرانی نیست.

 

* ترخیص برخی از مصدومان

والدین یکی از دانش‌آموزان مصدوم این حادثه در مورد وضعیت مصدومان و حال عمومی پسرش اظهار کرد: تعدادی از مصدومان مرخص شدند اما پسر من محمدصادق فغانی در بیمارستان امام حسین(علیه‌السلام) نکا بستری است.

نعمت‌الله فغانی افزود: پسر من در کلاس دوم راهنمایی مدرسه شبانه‌روزی آیت‌الله محمدی‌لائینی استخرپشت نکا تحصیل می‌کرد و با این سانحه از ناحیه پهلوی راست، شانه و کتف مصدوم شده است و با تشخیص پزشک باید 24 ساعت بستری باشد.

وی گفت: مینی‌بوس به سمت شیب جاده منحرف شد و به دلیل وجود پیچ و شیب جاده منحرف شد و 14 نفر از دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی آیت‌الله محمدی‌لائینی استخرپشت نکا مصدوم شدند و اکنون از حال عمومی خوب و مناسبی برخوردارند.

 

* مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در داخل کانال حاشیه جاده واژگون شد

بخشدار هزارجریب نکا نیز با اعلام اینکه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در داخل کانال حاشیه جاده واژگون شد، افزود: در همان دقایق اولیه با هماهنگی انجام‌شده همه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و حدود 10 نفر از مصدومان ترخیص شدند.

محمد محمدیان بیان کرد: حال عمومی راننده مینی‌بوس مساعد نبود که اکنون در وضعیت مناسبی است و جای نگرانی نیست.

وی گفت: اقدامات اولیه تشخیص و درمان همچون سی‌تی‌اسکن و عکسبرداری برای دانش‌آموزان انجام شد و با تأیید پزشک معالج افراد مرخص می‌شوند.

به گزارش فارس، هزارجریب نکا از مناطق کوهستانی شهرستان نکا است که با دارا بودن 63 روستا  دارای حدود 14 هزار نفر جمعیت است که از محرومیت‌های فراوانی رنج می‌برد و نبود راه و جاده مناسب یکی از این مشکلات است.

دانش‌آموزان دوره راهنمایی روستای شیت که در مدرسه شبانه‌روزی آیت‌الله محمدی‌لائینی استخرپشت نکا تحصیل می‌کنند هر هفته صبح روز شنبه با این مینی‌بوس از روستای شیت به مدرسه شبانه‌روزی آمده و با همین مینی‌بوس به عنوان سرویس مدرسه عصر روز چهارشنبه به روستای شیت بازمی‌گردند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار