143089
۰۹ اسفند ۱۳۹۶

آموزش تخصصی ۳۰ نوجوان مستعد قرائت در اهواز

قاسم مقدمی از ادامه اجرای طرح استعدادهای قرآنی ویژه نوجوانان مستعد در اهواز خبر داد و گفت: ۳۰ نوجوان مستعد از سراسر استان با شرکت در این طرح تحت آموزش‌های تخصصی تجوید و صوت و لحن قرار می‌گیرند.

به گزارش کودک پرس ، قاسم مقدمی، کارشناس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان از ادامه اجرای طرح استعدادهای قرآنی ویژه نوجوانان مستعد در اهواز خبر داد و گفت: یکی از بخش‌های مورد توجه در حوزه آموزش، استعدادهای قرآنی است؛ در این زمینه طرح استعدادهای قرآنی ویژه نوجوانان مستعد استان برنامه ریزی و تمهیدات این طرح از ابتدای سال انجام شد.

وی ادامه داد: طی برگزاری آزمونی، ۳۰ نوجوان مستعد از سراسر استان معرفی و تحت آموزش‌های تخصصی تجوید و صوت و لحن قرار گرفتند. این برنامه با نام «طرح هادی» با همکاری مجموعه کانون جهان‌آرای اهواز در حال اجراست.

 

مقدمی با بیان اینکه مخاطبان این طرح قرآنی پسران ۹ تا ۱۸ سال هستند، گفت: ۳۰ قرآن‌آموز در این طرح، «قرائت تحقیق» را به صورت تخصصی آموزش می‌بینند. این دوره‌ها با شدت و قوت خوبی در کانون جهان‌آرا اهواز در حال برگزاری هستند.

 

کارشناس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این دوره هر هفته پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار