141981
۰۵ اسفند ۱۳۹۶

بازدید دانش آموزان مناطق محروم چهارمحال و بختیاری از «چتر آسمان نمای کانون»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از چهار هزار کودک و نوجوان در مناطق محروم استان در سال جاری از «چتر آسمان نمای دیجیتالی کانون» پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدن کردند.

به گزارش کودک پرس ، فرزاد رحیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری امروز (5 اسفند) با تاکید بر اجرای فعالیت های علمی، فرهنگی و بهره مندی عموم کودکان و نوجوانان از این برنامه ها از ارائه فعالیت های نجومی در زیر «چتر آسمان نمای سیار کانون» خبر داد و گفت: بیش از چهار هزار کودک و نوجوان در مناطق محروم استان در سال جاری از «چتر آسمان نمای دیجیتالی کانون» پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدن کردند.

وی بابیان اینکه « آسمان نمای دیجیتالی کانون» از دی سال 95 در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری مستقر شده و در بهمن ماه 95 به بهره برداری رسیده است افزود: بازدید کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان از «چتر آسمان نمای کانون» فرصتی برای رشد فعالیت های نجومی و ترویج فعالیت های علمی در استان است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجهز شدن کتابخانه های سیار روستایی استان به این آسمان نما پوشش کلیه مناطق روستایی استان را از جمله برنامه های کانون در راستای عدالت فرهنگی عنوان و ابراز کرد: این آسمان نما در 116 روستا و 21 پایگاه ثابت خدمات ارائه می کند که در سال جاری بیش از 40 روستای استان تحت پوشش این فعالیت علمی قرار گرفتند.

رحیمی ادامه داد: طی 40 بازدید انجام شده چهار هزار کودک و نوجوان از کلیه مناطق محروم و روستاهای استان زیر «چتر آسمان نمای کانون» قرار گرفتند و از نزدیک با علم نجوم و پدیده های آسمانی آشنا شدند.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار