141399
۰۲ اسفند ۱۳۹۶
حجت‌الاسلام روستا آزاد:

دفتر تبلیغات پیشگام عرصه تربیت دینی کودک و نوجوان است

حجت‌الاسلام روستا آزاد گفت: دفتر تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس، از پیشگامان عرصه تربیت دینی کودک ونوجوان است، به طوری که قاطبه طلاب فعال دراین حوزه، از فارغ التحصیلان دوره‌های کودک مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی هستند.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به بیان نکاتی پیرامون نمایشگاه «شمیم ایمان» پرداخت و ضمن مهم خواندن دوران کودکی و نوجوانی، به اهتمام دفتر تبلیغات اسلامی در این حوزه اشاره کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس، از پیشگامان عرصه ی تربیت دینی کودک و نوجوان بود؛ به طوری که قاطبه ی طلاب فعال در این حوزه، از فارغ التحصیلان دوره های کودک مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی می باشند.

 

حجت الاسلام روستا آزاد سرعت را لازمه تولید محتوای به روز دانست و افزود: با وجود این که دفتر تبلیغات همت خود را در این عرصه به کار بسته، اما با توجه به تغییرات فزاینده در حوزه ی فعالان و مخاطبان و همچنین تحولات رو به رشد در عرصه ی تولید محتوا، بازبینی ظرفیت های موجود و شناسایی خلأها در کنار طراحی نقطه ی مطلوب وبررسی راه های رسیدن به آن ضروری است.

وی روند فعالیت روحانیت را بعد از انقلاب در زمینه ی تعمیق باورهای دینی رو به رشد دانست و اظهار داشت: به طور قطع دست یابی به محتوای متقن و پرهیز از طرح سطحی و غیر کارشناسانه مباحث دینی برای کودکان و نوجوانان نیازمند تجمیع ظرفیت هاست. اکنون که توان افزایی روحانیت و مبلغان در راستای عمق بخشی به باورهای دینی این قشر بسیار مهم است، این مقوله به عنوان یکی از اولویت های دفتر تبلیغات اسلامی مقرر شده است.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به آینده ی تعمیق باورهای کودکان و نوجوانان افزود: امیدواریم دفتر تبلیغات اسلامی با برگزاری این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی تعمیق باورهای دینی کودکان و نوجوانان بتواند قدم مهمی در طراحی و اجرای مسیر آینده ی عمق بخشی به باورهای دینی کودکان و نوجوانان برداشته باشد.

 

حجت الاسلام روستا آزاد به داشتن برنامه های مهم دفتر تبلیغات در آینده ی این حوزه اشاره کرد و گفت: حمایت از توسعه کیفی و کمی فعالیت ها در حوزه کودک و نوجوان و تعمیق باورهای دینی و ایمانی این قشر از برنامه های جدی و مهم دفتر تبلیغات اسلامی در آینده خواهد بود و امید است که این حرکت شروعی برای فعالیت های سایر نهادها و ارگان های دولتی و غیر دولتی در این زمینه باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری رسا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار