140895
۲۹ بهمن ۱۳۹۶
به همت مؤسسه سیمرغ پارس صورت گرفت؛

برگزاری دوره آموزشی شخصیت‌پردازی کودک در قزوین

کارگاه ۲ روزه شخصیت‌پردازی کودک توسط مبتکر هوش اقتصادی و اجتماعی کودک و با حضور جمعی از والدین در فرهنگسرای سنجیده برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، کارگاه دو روزه شخصیت‌پردازی کودک توسط شهرام اسلامی مبتکر هوش اقتصادی و اجتماعی کودک و با حضور جمعی از والدین در فرهنگسرای سنجیده برگزار شد.

دوره شخصیت‌پردازی کودک با هدف شناخت نقاط قوت و ضعف شخصیتی کودکان و ارائه راهکارهای مؤثر، ارتقا کیفیت زندگی، آموزش مهارت‌های ارتباطی و غیره در روزهای 26 و 27 بهمن ماه برگزار شد.

در این کارگاه مباحثی چون لزوم صمیمیت و عاطفه بین اعضای خانواده، ایجاد حس مسؤولیت‌پذیری والدین در فرزندان، اعتماد به نفس، مدالیته(ماهیت وجودی فرد و یا ژنتیک رفتاری) و غیره به تفصیل پرداخته شد.

 

گفتنی است، شهرام اسلامی مبتکر هوش اقتصادی و اجتماعی کودک، دارای نشان آموزش از سوئیس و همچنین نشان خلاقیت BIS از انگلستان به عنوان مدرس در این دوره از طریق بازی درمانی و بازی‌های گروهی به بررسی رفتارهای کودکان پرداخته و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی والدین را از ابعاد مختلف شناخت ژنتیکی فرزندان و رفتارهای ناشی از آن آگاه ساخت و با ارائه راهکار به والدین زمینه ایجاد آموزش هدفمند برای کودکان را فراهم کرد.

 

یادآور می‌شود، مؤسسه سیمرغ سخن پارس نخستین و تنها مرکز تخصصی فن بیان در استان قزوین، بر آن است در راستای توانمندسازی کودکان و بزرگسالان در مهارت‌های ارتباطی، فن بیان، مجری‌گری، دوبله، گویندگی و سخنرانی و غیره هنرجو می‌پذیرد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار