140817
۲۹ بهمن ۱۳۹۶

راز سقوط دختر نوجوان از بالای پل امام علی فاش شد/ پلیس در تعقیب متهم فراری

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا در خصوص مصدومیت شدید دختر ۱۴ ساله در بزرگراه امام علی(علیه‌السلام) و تصادف وی با خودروی عبوری سخن گفت.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ اسماعیل افشاری اقدم رئیس کلانتری 110 شهدا در خصوص آخرین جزئیات مصدومیت شدید دختر 14 ساله در بزرگراه امام علی(علیه‌السلام) در بامداد روز گذشته اظهار داشت: در تحقیقات، مشخص شد دختر 14 ساله آن شب در منزل مادربزرگش بود که برای بازگشت به خانه مادرش از آژانس استفاده کرد.

وی گفت: در نزدیکی محل حادثه راننده بیان داشته کار فوری برایش پیش آمده و نمی تواند او را به مقصد برساند.  رئیس کلانتری 110 شهدا تصریح کرد: این دختر پس از پیاده شدن از خودرو قصد عبور از بزرگراه را داشته که با یک خودروی عبوری تصادف و مصدوم شد.

 

وی خاطرنشان کرد: خودروی ضارب متواری و تاکنون شناسایی نشده است.

رئیس کلانتری 110 شهدا گفت: رانندگان دو خودروی عبوری که در صحنه بودند در کلانتری حاضر و نسبت به ادای شهادت حادثه اقدام کردند.

« لازم به ذکر است که بامداد دیروز بود که اخبار ضد و نقیضی درباره یک حادثه هولناک پیش آمده برای دختری نوجوان در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

برخی از اخبار حکایت از سقوط این دختر نوجوان داشته و برخی دیگر حکایت از یک جنایت می‌داد و اما این احتمال هم وجود داشت که این دختر در حین عبور از خیابان تصادف کرده باشد.

 

سرهنگ اسماعیل افشاری اقدم رییس کلانتری 110 شهدا  درخصوص این حادثه گفت: در زمینه خبری که در فضای مجازی در حال پخش شدن است مبنی بر اینکه “بامداد امروز دختر نوجوان 14  ساله ای از پل تقاطع بزرگراه امام علی – پیروزی به پایین پرتاب شده است” باید توضیحاتی ارائه کنم. وی ادامه داد: ماموران کلانتری 110 شهدا در ساعت 1 بامداد پس از اطلاع از حادثه سریعا در محل حاضر شده و اقدامات اولیه صورت گرفت و تحقیقات مقدماتی در خصوص نحوه مصدوم شدن این دختر نوجوان در حال انجام است.

 

گفتنی است دختر نوجوان در بیمارستان بستری و دست و پاهایش شکسته و از جمجمه و کمر نیز آسیب دیده است».

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار