140546
۲۸ بهمن ۱۳۹۶

سناریوی زنان جوان مسلح برای فریب پلیس

سرنشینان دو خودروی سرقتی که قصد داشتند با سوءاستفاده از پنج کودک و نوجوان، سرقت مسلحانه‌ای را انجام دهند، پیش از اجرای نقشه‌شان دستگیر شدند.

به گزارش کودک پرس ، ۳ بامداد دیروز، مأموران گشت کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در شهرک دریا به دو خودروی پراید پارک شده‌ای که حامل چند کودک و دو زن جوان بود مشکوک شدند.

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد سرنشینان پرایدها سه پسر و دو دختر خردسال و دو زن جوان هستند که به نظر می‌رسید در انتظار رانندگان خودرو هستند. زن جوانی که در یکی ازخودروها نشسته بود به پلیس گفت: «من ساکن آلمان هستم و در آنجا به‌عنوان سرگارسون مشغول به‌کارم. چند روز قبل به همراه سه پسر و تنها دخترم برای دیدن خانواده‌ام به ایران آمدم. قرار بود همراه خواهرم، دخترش و بچه‌های خودم به خانه مادربزرگم برویم که پسرم گفت به یکی از دوستانش زنگ می‌زند تا دنبال ما بیاید. اما زمانی که دوستش آمد، چون تعداد ما زیاد بود او با یکی دیگر از دوستانش تماس گرفت. بعد از مدتی راننده دیگری هم آمد و ما سوار ماشین شدیم که در بین راه دو ماشین بنزین تمام کردند و یک نفر برای آوردن بنزین رفته است.

درحالی که زن جوان چنین سناریویی بیان کرده بود، با بررسی پلاک خودروهای پراید مشخص شد هر دوی آنها دو روز قبل سرقت شده‌اند. به این ترتیب سرنشینان‌شان بازداشت شدند و تحقیقات از آنها کلید خورد.
سرهنگ رضا بستو- رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ- در این باره گفت: در بازرسی از خودروهای سرقتی یک کلت کمری با هفت عدد فشنگ و دو عدد خشاب، سلاح‌های سرد، ۲۰ عدد کلید‌های مختلف منزل و مدارک جعلی کشف شد. با توجه به سرقتی بودن خودروها و سلاح‌های کشف شده داخل خودروها، سناریوی زن جوان دروغین ازآب درآمده و تحقیقات برای رازگشایی از ابهام‌ها ادامه دارد.

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار