140533
۲۸ بهمن ۱۳۹۶

بیش از ۱۰ هزار اثر به جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم ارسال شد

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۰ هزار اثر به جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم ارسال شده است.

به گزارش کودک پرس ، عباس سرایدار اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان، همکاران و والدین دانش آموزان است که تاکنون بیش از 10 هزار اثر از سطح خراسان شمالی جمع آوری شده است.

وی افزود: جشنواره نوجوان سالم از مهر ماه 1396 کار خود را آغاز کرده و اختتامیه استانی آن در تاریخ 20 اسفند ماه در سالن همایش هتل داریوش برگزار می‌شود و مرحله کشوری جشنواره در شهریور سال 1397 برگزار می‌شود.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان موضوعات و محورهای جشنواره گفت: موضوعات جشنواره، شیوه زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر با محورهای پیشگیری از گرایش به سومصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت است.

سرایدار گفت: قالب‌های ارائه آثار برای دانش آموزان ایده پردازی، مقاله، نقاشی و روزنامه دیواری، عکس و فیلم کوتاه، نرم افزار چندرسانه‌ای، تئاتر و همایش است و برای فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان کلیه مقاطع، مقاله و ایده پردازی است.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار جشنواره به ادارات آموزش و پرورش شهرستان و منطقه، 15 بهمن 1396 بود.

سرایدار در پایان خاطر نشان کرد: در سال گذشته 5 مقام کشوری توسط دو همکار فرهنگی و 3 دانش آموز از خراسان شمالی در این جشنواره کسب شده است. پوستر تبلیغاتی جشنواره کشوری نیز توسط استان طراحی و به سراسر کشور ارسال شده است.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار