140079
۲۵ بهمن ۱۳۹۶

ترکیدن گوشی انگشت و چشم پسر نوجوان را نابود کرد+ عکس

متاسفانه تلفن همراه و تکنولوژی بخشی از مهم ترین قسمت زندگی کودکان و نوجوانان امروزی شده است و همین مهم بودن عوارض جدی و البته حوادثی دردناک را به همراه دارد.

به گزارش کودک پرس ، متاسفانه تلفن همراه و تکنولوژی بخشی از مهم ترین قسمت زندگی کودکان و نوجوانان امروزی شده است و همین مهم بودن عوارض جدی و البته حوادثی دردناک را به همراه دارد که تازه ترین آنها مربوط به حادثه ای تلخ برای کودک 12 ساله چینی است که در خبرگزاری ها منتشر شد. تکرار انفجار باطری گوشی موبایل این بار اتفاق تلخی را رقم زد و موجب نقص عضو پسر نوجوان شد.

 

انفجار باطری گوشی تلفن همراه در دستان کودک 12 ساله چینی منجر به از بین رفتن چشم راست و انگشت اشاره دست راستش شد .براساس گزارش مدیا چین گوشی موبایل یک گوشی معمولی بوده و هیچ ارتباطی با گوشی های هوشمندی که بارها خبر انفجار باطری آنها منتشر شده است نداشته .انفجار باطری گوشی موبایل در لحظه کودک را بیهوش کرده بود که خواهرش با شنیدن صدای انفجار به سراغ او آمد و با دیدن وضعیت نگران کننده فورا با اورژانس تماس گرفت.انتقال سریع کودک مصدوم از انفجار گوشی موبایل به بیمارستان و آماده شدن شرایط جراحی از خطرات بعدی جلوگیری کرد.

تیم جراحی بعد از 5 ساعت تلاش موفق به ترمیم بخش آسیب دیده صورت کودک و خارج کردن تکه پلاستیکی از چشم او شدند اما متاسفانه به دلیل شدت انفجار وپرتاب تکه های گوشی موبایل به سمت صورت بینایی کامل یکی از چشمان کودک از بین رفت.

 

 

 

منبع: نمک

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار