139959
۲۴ بهمن ۱۳۹۶
دادستان خلخال:

خبرهای مربوط به پیدا شدن کودک مفقود شده در این شهرستان صحت ندارد

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: اخبار درج شده در برخی سایت‌های اینترنتی وکانال‌های تلگرامی مبنی بر پیدا شدن کودک مفقود شده در این شهرستان صحت ندارد ومردم اخبار درست را از طریق رسانه‌های معتبر واز زبان مسوولان ذی صلاح پیگیری کنند.

به گزارش کودک پرس ، علی نباتی گفت: پرونده حسین اسدی کودک چهار ساله که در 13 فروردین ماه امسال در این شهرشتان مفقود شده است از همان روز در دادسرای خلخال تشکیل شده است.
وی بیان کرد: در روز دهم بهمن ماه به دنبال ارایه شکوائیه ای از سوی خانواده کودک مفقود شده وبا توجه به محتویات پرونده ومستندات ارایه شده 3 نفر مظنون به آدم ربایی بازداشت و تحقیقات درخصوص کودک مفقود شده از این سه مظنون پرونده آغاز شده است.

نباتی اضافه کرد: تا کنون هیچ گونه اعترافی مبنی بر ربوده شدن این کودک ویا محل اختفای وی از سوی مظنونین دستگیر شده صورت نگرفته است.

وی با تاکید براینکه ارایه هرگونه مطالب در خصوص پیدا شدن و یا سلامت کودک گم شده تنها از طریق دادستان خلخال و یا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وجاهت قانونی دارد گفت: درج وانتشار هرگونه خبرغیر مستند از سوی فضای مجازی، رسانه های مکتوب ویا دیگر رسانه های جمعی در خصوص این پرونده نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی محسوب وبا متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان خلخال اظهار کرد: تحقیقات در خصوص پرونده کودک مفقود شده با قاطعیت ادامه داشته وبه محض حصول نتیجه به افکار عمومی از طریق خبرنگاران واصحاب رسانه این شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.
دادستان عمومی وانقلاب خلخال از شهروندان خواست، بدون توجه به شایعات، هرگونه اخبار مستند را از طریق خبرگزاری‌ های رسمی و به نقل از دستگاه قضایی شهرستان خلخال و استان پیگیری کنند.

حسین اسدی کودک چهار ساله 13 فرودین سال جاری به همراه خانواده خود در کنار رودخانه هرو چایی خلخال مفقود شد. ابتدا تصور می شد که این کودک در رودخانه غرق شده است اما با وجود تلاش های گسترده هیچ اثری از وی در این رودخانه پیدا نشد.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار