139929
۲۴ بهمن ۱۳۹۶

طرح یاوران نماز در مهدکودک‌های تحت نظارت بهزیستی شهرستان کاشان برگزار گردید

با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان و همکاری بهزیستی شهرستان طرح یاوران نماز با هدف آموزش آموزه‌های دینی و تقویت باورهای مذهبی به کودکان زیر ۶ سال در مهدهای کودک کاشان برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، جلسه توجیهی طرح یاوران نماز با حضور مدیران و مربیان مهدهای کودک ، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان و اساتید حوزه در محل سالن اجتماعات و نمازخانه این اداره برگزار شد.

روحانی، کارشناس امور مهدهای بهزیستی شهرستان کاشان با اشاره به تأکید مؤکد مقام معظم رهبری بر ترویج نماز، اظهار کرد: طرح یاوران نماز را در تمام مهدهای کودک اجرا می‌کنیم و هدف از برگزاری جشنواره «یاوران نماز» را ارتقاء سلامت معنوی کودکان با تأکید بر امر نماز، ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای ناشناخته برای ارائه شیوه‌های نوین انتقال زیبایی‌‌های نماز به خردسالان برشمرد.

 

روحانی در ادامه افزود این طرح با هدف ایجاد انس و علاقه دینی به ویژه نماز در قالب برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد که ان شا االله اگر آشناسازی و جریان سازی همزمان رخ دهد بازخوردهای مثبت آن را در بین نونهالان و جامعه فردا خواهیم دید.

خاطر نشان می شود این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی و همراه با برگزاری آزمون های مرتبط با موضوع شیوه های انس دادن کودکان به نماز و تشویق آنان به این مهم در مدت ۵ روز کاری برگزار شد.

 

 

 

منبع: ستاد اقامه نماز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار