139913
۲۴ بهمن ۱۳۹۶
رئیس پلیس فتا استان اصفهان خبر داد:

شناسايی و دستگیری سارق نوجوان

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی كه اقدام به سرقت از حساب يكی از شهروندان به مبلغ ۲۵ ميليون ريال نموده بود توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايی و دستگير گرديد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ سيدمصطفي مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي مبلغ 25ميليون ريال به صورت اينترنتي از حساب وي سرقت نموده بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات فني و تخصصي در فضاي مجازي ‌متهم به هويت قاسم.ق 14 ساله شناسايي گرديد.

سرهنگ مرتضوي‌ افزود: با شناسايي متهم مشخص شد كه سارق از اقوام درجه يك شاکي بوده، كه با به دست آوردن رمز دوم و مشخصات كارت بانكي وي، در يک فرصت مناسب از حسابش سرقت كرده است.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: متهم در مواجه با مدارك و مستندات اين پليس به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را كسب منفعت مالی عنوان داشت.

 

رئيس پليس فتا استان اصفهان با اشاره به معرفي متهم به مقام قضائي تصريح كرد: برداشت از حساب از جمله جرائمي است كه به وفور شاهد آن هستيم و دليل اصلي آن هم عدم رعايت كاربران در حفظ و نگهداري اطلاعات بانكي مي‌باشد و عده‌اي از اين اعتماد كاربران سوء استفاده كرده اقدام به سرقت مي‌نمايند.

 

سرهنگ مرتضوی تاکید کرد: به هيچ عنوان اطلاعات بانكي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد و در صورت واگذاري كارت بانكي به ديگران سريعاً نسبت به تغيير رمز اول و دوم آن اقدام نماييد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار