139902
۲۴ بهمن ۱۳۹۶
مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد:

افزایش ۵۰ درصدی شرکت کنندگان جشنواره قرآنی کودک و نوجوان تویسرکان

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از افزایش ۵۰ درصدی شرکت کنندگان در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان این شهرستان در دهه فجر سالجاری خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام علی کاروند پیش از ظهر سه شنبه در جلسه امور قرانی تویسرکان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی شرکت کنندکان در پانزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در مقایسه با دوره های قبل، افزود: استقبال از پانزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان قابل توجه است و باید از این اتفاق خشنود بود.

وی بیان کرد: این استقبال سال به سال باید افزایش یابد چرا که جامعه یا خانواده ای موفق خواهد بود که علاقه مند به قرآن و آموزه های آن و انتقال آن به کودکان و نوجوانان باشد.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه در شهرستان تویسرکان بیش از هزار نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان شرکت داشتند، ابراز امیدواری کرد در دوره های بعدی شاهد افزایش تعداد شرکت کنندکان در این جشنواره باشیم.

 

 

برگزاری ۲۰ مسابقه قرآنی در ایام الله دهه فجر

 

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان نیز از برگزاری۲۰ مسابقه فرهنگی قرآنی در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

محمد موسی جوکار گفت: این مسابقات فرهنگی با همکاری مبلغین مستقر و طرح هجرت موسسات قرآنی نورالهدی و نورالحکمه، مسئولین هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی تبلیغی، خانه های قرآن، مبلغین و مبلغات در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار شد.

وی اظهار داشت: مسابقه های فرهنگی قرآنی برگزار شده به صورت شفاهی، کتبی با موضوعات مختلف فرهنگی، ورزشی، مذهبی و اعتقادی، سیاسی و مسائل روز برگزار و به برندگان هر مسابقه جوایز نفیسی اهدا شد.

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار