139881
۲۴ بهمن ۱۳۹۶
در وزن منهای ۶۳ كيلوگرم صورت گرفت؛

درخشش كاراته‌كای نوجوان قم با نشان نقره انتخابی تيم ملي

كاراته‌كای استان قم موفق به كسب مقام نايب‌قهرمانی و نشان نقره پيكارهای كاراته انتخابی تيم ملي رده سنی نوجوانان كشور شد.

به گزارش کودک پرس ، پس از برگزاری مسابقات گزینشی تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان و امید زیر 21 سال نام یککاراته‌کا از تیم اعزامی هیأت قم در بین برترین‌های رده سنی نوجوانان قرار گرفت تا تنها یک نشان نقره سهم قمی‌ها از این رقابت‌ها باشد.

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و امید ایران در حالی معرفی شدند که شرکت کنندگان در بخش‌های کاتاو کومیته انفرادی با یکدیگر رقابت کردند، مسابقاتی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته به میزبانی هیأت کاراته استان کردستان در شهر سنندج برگزار شد.

 

در حالی که عناوین اول تا سوم مشترک کاتای انفرادی رده سنی نوجوانان به محمدصدرا شیدزی از آذربایجان‌شرقی، متین زارعی از تهران و امیرحسین خاکپور از آذربایجان شرقی به همراه امیرحسین گنجی‌زاده از کرمان رسید، در این بخش ۳۲ کاتارو حضور داشتند و قم نماینده‌ای در بین برترین‌ها نداشت.

اما رقابت‌های بخش کومیته در اوزان منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم به انجام رسید و تنها مدال انتخابی تیم ملی نوجوانان نتیجه رقابت و تلاش کاراته‌کای مستعد و آینده‌دار تیم منتخب هیأت کاراته قم در وزن منهای 63 کیلوگرم این مسابقات بود.

 

محمود نعمتی تنها کاراته‌کای مدال آور قم از این انتخابی است که خود را به دیدار نهایی وزن منهای 63 کیلوگرم رساند اما در مبارزه فینال بر سر عنوان قهرمانی نتیجه را به محمد شکی از هیأت گلستان واگذار کرد و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه در این وزن امیرحسین یار محمد از آذربایجان‌غربی و شایان طالبی از مازندران مشترکاً سوم شدند وزنی که در آن ۴۴ کاراته‌کا به روی تاتامیرفتند.

 

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید نیز در اوزان منهای 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم به انجام رسید و در حالی که مجموعا 161 کاراته‌کا به روی تاتامی رفتند از بین کاراته‌کاهای قم هیچ یک در جمع نفرات برتر این اوزان و همچنین بخشکاتا قرار نگرفتند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار