139852
۲۴ بهمن ۱۳۹۶
به حکم قاضی زن؛

حکم جالب و قرآنی قاضی لبنانی برای نوجوانانی که به مسیحیت اهانت کردند

یک قاضی زن لبنانی در پی اهانت سه نوجوان به مسیحیت آنان را به حفظ چندین آیه از قرآن کریم محکوم کرد که این آیات درباره رواداری در اسلام و احترام به مسیحیت است که این حکم با تقدیر سعد حریری نخست وزیر لبنان مواجه شد.

به گزارش کودک پرس ، رسانه‌های عربی از لبنان گزارش داده‌اند که سن این سه نوجوان مسلمان بین ۱۶ تا ۱۸ سال است. آنها باید چندین آیه درباره حضرت مریم و  حضرت عیسی مسیح در سوره آل عمران را حفظ کنند. خانم قاضی بر این نظر بود که این سه نوجوان باید در ارتباط با مدارا در اسلام و احترام به مریم مقدس بیشتر بیاموزند.

این زن قاضی حاضر شد حکم آزادی این سه نوجوان را صادر کند، تنها در صورتی که آنها حاضر باشند بعضی از آیه‌های سوره آل عمران را حفظ کنند که ۲۰۰ آیه دارد و از جمله در ارتباط با عیسی مسیح و مادرش مریم است. در لبنان اهانت به ادیان می‌تواند تا یک سال حبس به دنبال داشته باشد.

به گزارش روزنامه لبنانی “ملت” در حکم این زن قاضی از جمله آمده است که هدف این حکم نشان دادن مدارا و عشق اسلام است به مریم مقدس.

در لبنان پیروان ۱۸ گروه دینی در کنار هم زندگی می‌کنند. گفته می‌شود که شمار مسیحیان لبنان در سال‌های اخیر به خاطر نرخ پایین زایمان در میان زنان مسیحی و شمار زیاد مهاجران پیرو ادیان دیگر به این کشور به ۳۹ درصد جمعیت لبنان کاهش یافته است.

 

 

منبع: پارسینه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار