موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
139792
۲۳ بهمن ۱۳۹۶

نمایش کودک «غول بزرگ مهربان» به صحنه می‌رود/ حسین محب‌اهری بازیگر نمایش

نمایش کودک «غول بزرگ مهربان» از ششم فروردین ۹۷ همزمان با روز جهانی تئاتر اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش کودک پرس ، نمایش کودک غول بزرگ مهربان از ششم فروردین 97 همزمان با روز جهانی تئاتر اجرای عمومی خود را در مجموعه آسمان (زعفرانیه) آغاز خواهد کرد.

بازیگران این نمایش حسین محب اهری ، مریم کاظمی ، حمید گلی ، علی فروتن ، هومن رهنمون، جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا، حسام کلانتری، عرفان میدانلو، سعید قره داغلی، مهراد زمانی، هایده حسین زاده، فاطمه خدابنده لو و هنرجویان کودک و نوجوان و … هستند.

 

گروه بازیگران نمایش تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. این نمایش سال گذشته در جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک نیز حضور داشت. داستان دختری یتیم به نام سوفی که ربوده و به سرزمین غول‌ها برده می‌شود. او در آنجا با یک غول بزرگ دوست می‌شود که بر خلاف دیگران مهربان است و قصد آزار آدمیان را ندارد…

 

فروش آنلاین نمایش غول بزرگ مهربان در سایت ایران کنسرت آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک http://www.irannamayesh.com/theater/7402 برای رزرو و پیش خرید بلیت‌های این نمایش شاد و موزیکال اقدام کنند.

این نمایش نوشته دیوید وود است که با ترجمه حسین فدایی حسین که در گروه تئاتر مستقل تولید شده است.

کاظمی این نمایش را با استفاده از تکنیک زنده عروسکی , ماسک و عروسک‌های باتومی که سهیلا باجلان آن را طراحی کرده کارگردانی کرده است.

طراح دکور رضا مهدی زاده، طراحی لباس لادن نصراللهی، زهرا بداغ آبادی ، انتخاب موسیقی، افکت و ادیت فرید نوایی، طراح نور علی اشرف سمائی و دستیاران کارگردان مهراد زمانی و مدیران صحنه پانته آ صفامنش ؛شقایق اصلانی ، پرنیا غفرانی، فربد تجویدی و سلاله رستمی هستند.

 

طراحی و ساخت کلاه گیس توسط افسانه قلی زاده، طراح پوستر وبروشور عماد سالکی، پریسا فلاح زاده و عکس از سیامک زمردی مطلق، روابط عمومی گروه تئاتر مستقل و مشاور رسانه‌ای زهرا شایان فر در این گروه همکاری دارند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار