139619
۲۳ بهمن ۱۳۹۶
جشن مردمی انقلاب؛

نوجوانان دیروز در سنگر جنگ و دفاع از ارزش‌ها و امروز در سنگر علم و ورزش

مهدی مدیر شبکه امید نوجوانان امروز را نیز همراه و همگام با نوجوانان زمان انقلاب و جنگ دانست و گفت: هنوز هم نوجوانان نسل جدید در صحنه هستند و مدارج بالای علمی و ورزشی را در المپیادهای علمی و ورزشی کسب می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، مهدی سالم مدیر شبکه امید، درخصوص سهم نوجوانان در انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب شبکه‌ای مختص کودک و نوجوانان وجود نداشت و برنامه سازی هم به نسبت دوره معاصر خیلی کمتر بود. با این حال نوجوانان آگاه بودند و ما می بینیم که در به ثمر نشستن انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی ایفا کردند. ما بیش از 36 هزار شهید نوجوان در دوره جنگ تحمیلی به ایران تقدیم کرده‌ایم.

مدیر شبکه امید ادامه داد: هنوز هم نوجوانان نسل جدید در صحنه هستند و مدارج بالای علمی و ورزشی را در المپیادهای علمی و ورزشی کسب می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن، شاخصه مهم حضور نوجوانان ماست، اظهار کرد: 22 بهمن روز حضور نوجوانان با هدف تحقق یک حرکت انقلابی است. این عزیزان در تمام سال با شرکت در اردوهای جهادی، برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند و در روز 22 بهمن از پرچمداران انقلاب اسلامی هستند.

 

سالم در پایان با اشاره به اینکه 150 روز از افتتاح رسمی شبکه امید سپری شده است، گفت: تا امروز شبکه امید با دستگاه های مختلفی مانند آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، اتحادیه تشکل های اسلامی دانش آموزی و … همکاری داشته و در این ایام تمام برنامه های آنها را پوشش داده ایم. امروز هم به مناسبت روز 22 بهمن ویژه برنامه «فوق العاده» را با اجرای گروه سرود دانش آموزی، خاطره گویی و پوشش حضور نوجوانان در راهپیمایی به روی آنتن خواهیم برد.

 

گفتنی است؛ ویژه برنامه «فوق العاده» از ساعت 9 تا 12 روی آنتن شبکه امید می رود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار