139368
۲۱ بهمن ۱۳۹۶

“نبرد جان و تن” قصه نوجوان سردشتی را جزو برترین‌های استانی کرد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سردشت گفت: “نادیا حسن زاده” عضو این کانون با بیان هنرمندانه قصه (نبرد تن و جان) داستان خانواده شهیدان اسدزاده را بیان کرد و جزو برترین‌های همایش استانی شد.

به گزارش کودک پرس ، “رعنا خضرنیا” گفت: این دانش آموز سردشتی در مقطع یازدهم تحصیل می کند و با بیان داستان خانواده شهیدان اسدزاده که در بمباران شیمیایی ۷ تیر سال ۱۳۶۶ تعداد ۱۳ نفر از اعضای خانواده شان از دست دادند، برگزیده سومین همایش استانی “کبوتر کوچه ما” شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سردشت بیان کرد: این همایش با محوریت معرفی شهدای کوچه یا محله شهر خود و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگینامه شهدا برگزار شد.

وی افزود: تعداد ۳۰ اثر به این همایش راه یافته بود که اثر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سردشت جزو سه برگزیده برتر همایش بود.

خضرنیا خاطر نشان کرد: نادیا حسن زاده مدت ۱۰ سال عضو فعال این کانون بوده و علاوه بر قصه گویی در زمینه فعالیت نقاشی، داستان نویسی، نمایش عروسکی، کاردستی، شعر خوانی و تئاتر توانا و دارای خلاقیت ویژه ایی است.

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سردشت از شهریور سال ۷۹ فعالیت های خود را آغاز کرد و اکنون اعضای آن به یکهزار و ۸۲۰ نفر رسیده و حدود ۱۱هزار جلد کتاب در آن موجود است.

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار